Sandy's statistieken

woensdag 26 april 2006

De bloemetjes buiten

Het is eindelijk een beetje leuk weer aan het worden, maar nog niet echt zonnig genoeg naar mijn zin om eens in de tuin te gaan zitten. Ik heb vandaag wat foto's gemaakt van de bloembakken bij de voordeur. Ik vind het wel gezellig staan zo... Ook de bakken aan de schutting in de tuin en de clematis staan er mooi bij.





Zelfs Macy wilde even kijken maar ik had geen zin om haar aan het tuigje te zetten. Ze besloot om het zo te doen.....aan de deur te gaan hangen. De azalia heb ik in de wasbak gezet, want die zal wel dorstig zijn met al die bloemen...



Ik heb waarschijnlijk ontdekt waarom ik enorm moe ben, veel moet plassen en dorstig ben. Ik heb veel te hoge bloedsuikers. Ik heb zondag op maandag nacht, toen ik sondevoeding had, eens mijn bloedsuikers gemeten. Het bleek toch te hoog te zijn. Ik heb mijn arts gebeld en voorgesteld om weer actrapid te gaan spuiten. Ik moet nu 4 eenheden actrapid spuiten voor de sondevoeding 's nachts. 's ochtends en 's avonds bij het eten spuit ik 16 eenheden insulatard. Ook mijn novorapid schema voor bij het eten is weer aangescherpt.
Dit is het schema van novorapid.

bloedsuikers-->spuiten eenheden
4-6 -->2
6-8 -->4
8-11 -->6
11-14 -->8
>14 -->10
>20 -->12

Vannacht voor het eerst 4 actrapid gespoten. Ik moest minder vaak plassen maar het was nog wel rond de 15 tussen 3 en 6 uur. Dan is het het hoogste. Misschien moet mijn lichaam er even aan wennen. Vannacht weer...

Vanavond moet Heerenveen tegen roda spelen voor de volgende ronde om de finale plaats voor de uefa cup. Als ze winnen moeten ze nog tegen twente of utrecht. Zal moeilijk worden...

Morgen ga ik eerst even naar de golfbaan om onze lessen te bespreken. Daarna ga ik om 10 uur naar wolvega om weer te zwemmen. Lijkt me weer heerlijk. Vrijdag komt Petra en moet Hoekloos ook weer mijn zuurstofvat komen vullen. Dan hoop ik dat ze niet te laat komen, zodat ik kan gaan zwemmen in heerenveen. Ook daar heb ik zin in.

Geen opmerkingen: