Sandy's statistieken

woensdag 3 mei 2006

My little pony's haken

Afgelopen week was ik erg benauwd. Veel meer dan anders. Ik heb misschien wel een ontsteking maar het lijkt er niet op. Ik was wel erg vermoeid na het zwemmen donderdag. Vrijdagmiddag was het wel heel lekker om te zwemmen maar toen ik thuis kwam, kon ik niets meer. Heel vervelend. We moesten ook nog boodschappen gaan halen omdat de c1000 zaterdag op koninginne dag dicht was. Arjan is toen zelf maar gegaan want ik kon echt niet meer. Ik had donderdag avond al voorgesteld om te gaan maar arjan wilde vrijdagavond...nou ja, hij is zelf gegaan. Zaterdag zou ie naar de bakker om brood en tijgerbolletjes te halen maar ook die was gesloten. Hij kon nog wel bij super-de boer terecht.
Ik had helemaal geen fut. Arjan is zelf maar even het centrum in gegaan en kwam nog met leuke plantjes voor de tuin terug. Wat een narigheid als je zo benauwd bent...niks aan..

Zondag hadden we weer zelf brood gebakken, dan word je wakker met de geur van brood...heerlijk. Ik heb verder niet zo veel gedaan die dag.

Maandag kwam Petra en ik moest ook weer fietsen. Het ging wel aardig. Dinsdag kwam ik er pas laat achter dat ik 's middags een internetcafé vergadering had....oei
En ik had net een afspraak gemaakt met de naaimachinewinkel om een andere uit te zoeken. Ik moest eerst naar de fysio, toen ben ik even bij de naaimachine winkel langs gegaan en heb ik een tweedehandse gekocht. Ik had de auto iets te ver staan dus kon ik hem later deze week wel ophalen. Ik kocht nog even een kaartje voor heerenveen-twente voor arjan en ik ben nog bij de cirkel langs geweest om te kijken of mijn beeld al gebakken was. En ja hoor..hij was klaar. Een mannelijke torso. Ik maak er binnenkort een foto van....

Toen ik thuis kwam, was ik wel op eigenlijk. Toen moest ik ook nog naar de As...nou ja, dat viel ook wel mee. Ik was niet zo laat terug en kon nog wel even op de bank slapen.












Intussen ben ik begonnen met een patroontje van een my-little-pony om te haken. Ik heb er nu al twee klaar. Een krijgt mijn nichtje margriet, dat had ik haar beloofd. Ik heb nu eigenlijk ook nog zere handen en vingers van het haken. Ik word echt oud, ik kan niks doen of ik houd er iets aan over. Echt erg.
Ik kan ook niet meer zo lekker zitten. Voorover gebogen zit het lekkerst en steunend op mijn armen. Maar dan gaan mijn armen weer pijn doen...hoe moet het nu toch met mij...

Vanmorgen ben ik vroeg naar het postkantoor gegaan en heb de dollars die ik van oom rolf had gekregen, ingewisseld. Toen naar het gemeentehuis om mijn nieuwe paspoort aan te vragen en ben ook gelijk naar 't stip gegaan om papieren te halen om een scootmobiel aan te vragen. Met mooi weer is het zonde om in de auto te zitten en als ik alleen ben kan ik niet in mijn gewone rolstoel. Dan kan ik met de scootmobiel naar de brievenbus of even naar het winkelcentrum. Nou ja, ik vul het in en dan zien we wel hoe en wat er gaat gebeuren. Nee heb je en ja kun je krijgen, of niet soms.
Daarna ben ik naar de naaimachinewinkel gegaan en heb mijn 'nieuwe' en mijn oude opgehaald. Mijn oude, had ik nog niet zolang nieuw...maar die is kapot en niet meer te maken....Ik heb even de garantie bekeken en daar zit nl meer dan een jaar garantie op....dus ik wil mijn geld terug...
maar ja ik heb hem online besteld bij kruidvat, dus heb ik maar even een mail gestuurd. Kijken wat ze daar op zeggen....
Toen ik thuis kwam, heb ik het vlees voor het stoofpotje opgezet en even geslapen en het pony'tje afgemaakt.
Nu is arjan naar het voetballen en ik ga thee drinken, tv kijken en ook nog mijn medicijnen inhaleren.

Geen opmerkingen: