Sandy's statistieken

dinsdag 9 mei 2006

Gezellige dagen en mooi weer eindelijk!

Donderdag avond na het eten zijn we om 19 uur vertrokken naar Tilburg. Het zat allemaal mee. Macy zat lekker rustig bij mij op schoot, het was niet druk. Dus we waren om ongeveer 21 uur al over. Wel was het wat gevaarlijk om 20 uur omdat andere weggebruikers probeerden een parkeerplaats te vinden om twee minuten stil te zijn. Tot op de meeste vluchtstroken voor de parkeeropritten stonden files. Na de twee minuten stilte, schieten ze dan ook zomaar weer de rijbaan op…levensgevaarlijk.

Vrijdag ochtend was ik belachelijk vroeg op. 5 uur al. Ik kon niet meer liggen, ik moest inhaleren want ik had het een partij benauwd. Ik heb nog wel op de bank geslapen en werd wakker toen mijn moeder beneden kwam of mijn vader, ik weet het niet meer precies wie eerst was. ’s Middags zijn we naar Chaam geweest bij familie Versteeg. Lekker gezellig bij het huisje gezeten en nog een wandeling gemaakt over de camping. Ik in mijn rolstoel hoor. Ik kon niet lopen. Ik had hem natuurlijk niet voor niks meegenomen omdat ik de bui al zag hangen. Terug bij mijn ouders maakte pap sate op de barbecue. Heerlijk! Daarna hebben we nog lekker lang buiten gezeten. Voor het eerst dit jaar!!!

Zaterdag zijn we naar het winkelcentrum in de Reeshof geweest. Ik wilde schoenen kijken en mama ook maar we konden niet slagen. Toen zijn we naar tante joyce in Breda geweest want die had ik ’s ochtends gebeld of ze er waren. Ze had haar tuin net klaar en we konden lekker in het prieeltje zitten op de nieuwe stoelen. Om 14 uur zijn mama, tante joyce en ik even naar de markt geweest, ook weer met rolstoel. De heren keken de training van de F1.
Na het eten weer thuis, heeft arjan ons naar het theater gebracht. Jezus Christ Superstar. We waren er vroeg. De lobby was nog niet open maar de kassa’s wel. We waren tot de ontdekking gekomen dat we plaatsen hadden op het tweede balkon, drie redelijk lange trappen op….iehhh. Mama heel vriendelijk vragen, konden we nog wel in de zaal terecht op plaatsen naast het mengpaneel midden in de zaal! Die plaatsen laten ze leeg omdat er kabels onder de stoelen lopen en er zitten soms gasten van de crew. Deze keer mochten wij er zitten. Het was echt heel goed gedaan, echt rock, heel modern, en zingen dat die gasten kunnen! Zo he! Voordat de show begon, vroegen ze of iedereen zijn gsm uit wilde doen. Ik deed dat niet want ik moet natuurlijk bereikbaar blijven. Gelukkig hadden we ontdekt dat bij een sms, mijn geluid niet uit stond terwijl ik hem wel op stil had gezet. Ik kreeg nl twee sms-jes tijdens de show dat mijn gsm nog steeds aan stond….oei! Ik heb er maar niet op gereageerd, gewoon net doen of je gek bent…haha!
Om half 11 precies was het afgelopen en arjan stond al voor het theater te wachten. Wat een service!

Zondag zijn we naar Baarle Nassau geweest. Daar heb ik schoenen en slippers gekocht! Jippy, leuke he! Mama kon niet slagen. Papa heeft een spijkerbroek gekocht en we hebben nog een patatje gegeten. Toen we weer thuis waren heb ik op de bank geslapen en keken de anderen formule 1. Tijdens ajax-psv hebben we gegeten en na de wedstrijd zijn we naar Heerenveen terug gegaan. We waren net voor 10 uur weer thuis.

Maandag kwam Petra weer het huis schoonmaken. Ik ben zo blij met haar. Ik moest om half 11 even naar de tandarts en ik was er heen gelopen, dat lukte dus gelukkig wel weer. Ik was om kwart voor 11 alweer terug. Gelukkig heb ik nog iets dat goed is; mijn gebit en mijn ogen, haha!
Om half 12 moest ik weer fietsen en dat ging ook wel weer aardig. 's avonds na het eten hebben we boodschappen gedaan. Het was lekker rustig in de winkel.
Vanochtend ben ik eerst naar de apotheek geweest en heb nog wat kleinigheidjes gekocht. Daarna naar de fysio en vanmiddag even geslapen. Vanavond na het eten gaan we even naar Lemmer. Mijn neef is jarig.

Morgen moet ik naar Groningen voor cf-controle. Ik moet misschien wel een antibiotica kuurtje omdat ik steeds zo benauwd ben/was en wat meer hoest. Maar misschien moet de zuurstof ook wel wat hoger. ’s Nachts doe ik hem wel eens op 1,5 liter maar dan heb ik ’s ochtends vaak hoofdpijn, dus ik weet het eigenlijk niet. Maar even overleggen. Ik moet ook mijn taxi aanvraag laten tekenen door mijn arts. Ik ben nu lekker op tijd zodat ik waarschijnlijk in juni gewoon met de taxi heen en weer kan. Mijn aanvraag loopt tot 1 juni en als dat snel wordt opgestuurd, dan heb ik binnen 2 weken antwoord. En ik moet een bc/mrsa verklaring vragen omdat ik op 2 juli naar de oefdag ga. Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.

Geen opmerkingen: