Sandy's statistieken

zondag 17 december 2006

Samen slapen

Afgelopen week was weer snel voor bij zeg. De laatste schilder -en boetseerles van dit jaar weer gehad. Verder niet veel anders dan andere weken. Wel ben ik donderdag naar fysio fitness gegaan. Met Pietie in de oefenzaal in het abe lenstra stadion aan de gezondheidsboulevard. Ik heb eerst 10 minuten ingefietst.
Toen mijn bovenbenen getraind. Na 2 x 15 keer kon ik niet meer. Toen op een ander apparaat andere spiergroepen trainen en daarna de heupen. En nog rugoefeningen. Ik probeerde ook nog even de armen maar toen was ik wel opgebrand. Ik was inmiddels een uur bezig geweest. We hadden gezien dat er twee bussen met supporters uit frankrijk het terrein opgereden waren. Heerenveen moest nl 's avonds voor de UEFA cup spelen tegen Lens. Wel gewonnen met 1-0 maar ze hadden met 3-0 moeten winnen om door te kunnen. Jammer he. Toen ik naar buiten ging, liepen de supporters richting het stadion, en scandeerden nogal platte leuzen...(niet voor plaatsing hier) Ook hadden ze het nodige aan alcohol al binnen. Het was nog maar 13 uur en de wedstrijd begon pas om 20.45 uur. Ik maar snel naar mijn Kaatje toe en naar huis.
Ik voelde mijn rugspieren al een beetje protesteren. Dus was ik toch wel bang dat ik vrijdag niet meer kon lopen. Nou, het is 100% meegevallen. Ik heb helemaal geen spierpijn gehad...Of ik heb het zo goed gedaan dat het geen pijn kon doen OF ik heb helemaal geen spieren....dat lijkt mij niet he...Ik kijk uit naar de volgende keer.

Zaterdag hebben we boodschappen gedaan en zijn we naar de kerstmarkt in Bod en Tuin gegaan, nou dat stelt weinig voor. We hebben weer kerststerren gekocht voor de grafen van mervouw kloos in wolvega, pake en beppe, oom cherry in joure en marie. Dat hebben we gisteren ook alvast gedaan. Volgend weekend hebben we te veel andere dingen te doen. We hebben voor de potten bij de voordeur een conifeer en een kleine kerstboom gekocht. Vandaag zijn we naar Sneek gegaan. Daar was het wel een gezellige kerstmarkt. De kerststukjes waren enorm prijzig. We hebben alleen kerstbal haakjes en een bord om kaarsen op te zetten, gekocht. Gister avond ben ik vroeg naar bed gegaan samen met Macy. Arjan was zo vertederd door wat hij aantrof toen hij naar bed kwam en maakte deze foto....


Geen opmerkingen: