Sandy's statistieken

dinsdag 17 juli 2007

Gisteravond wateroverlast

En niet zo zuinig ook! Klik op de foto om naar flitsnieuws te gaan. Mijn auto staat met de wielen in het water! En niet alleen de mijne.



De steeg achter onze tuin stond helemaal blank, de straat voor was meer een kanaal met auto's. Het water in de wc kwam omhoog en het leek wel nacht. En dat om 21 uur des avonds...

Vrijdag avond na het eten, zijn we weer een stukje wezen fietsen. We hebben het rondje oranjewoud gefietst. Twee keer via een fietstunnel onder de snelweg door. Naar beneden gaat wel, maar weer omhoog gaat met moeite. Mijn benen verzuren dan wel erg. Ik had het best wel warm maar helemaal niet benauwd hoor! Kon zelfs nog wel lekker kletsen. Ik fiets alleen wel langzaam. Arjan moet dan kalm aan doen anders ligt ie een aantal meters voor op koers. Nadat we thuis kwamen zijn we tv gaan kijken.
Het weekend heeft arjan eerst zaterdag ochtend gewerkt. Daarna hebben we boodschappen gedaan en verder niets. Ja, tv kijken enz. Zondag was ook een luierdagje. Het was erg wisselvallig zodat we regelmatig binnen waren.

Maandag heeft Petra de ramen gedaan en de vitrages gewassen. En verder alle andere dingen die ze normaal ook doet, zoals stofzuigen, dweilen, de badkamer uitsoppen. We konden niet buiten koffie drinken want het regende. Petra was net klaar met de ramen. Toen arjan thuis kwam, hebben we toch buiten kunnen eten. Heerlijk is dat. Maar het begon al snel weer te regenen en toen kwam het waterballet!

Vanochtend werd ik pas om 10 uur wakker gemaakt door de poes. Ze maakte mij op tijd wakker voor mijn pillen van 10 uur. Dus Macy houdt de tijd ook voor mij bij. Ik had mijn wekker in mijn telefoon niet ingesteld omdat ik meestal toch wel op tijd wakker ben. Nou ja, deze ochtend dus niet. Ik slaap tegenwoordig lang uit, maar ik ga ook ontieglijk laat naar bed. Meestal kijk ik nog ER en dat is pas 0.50 uur afgelopen!!! tsss, heb weinig slaap nodig geloof ik, maar dat heb ik van mijn vader, die slaapt ook maar een uutje of 5 a 6. Eigenlijk is dat een roorda tik...zit in de familie.

Toen ik zou gaan lunchen, kwam Arjan thuis. Hij had vrij genomen vanmiddag. Hebben we de tour de france gekeken en we hebben patat gehaald dit keer. Kijken of het me bevalt, de eerste keer weer. Ik heb wel wat extra creon genomen want anders heb ik weer last van het vet...en krijgen we weer lekkage. Moeten we niet hebben, natuurlijk!

Verder las ik in de krant dat de donorshow van BNN, 12000 aanmeldingen heeft opgeleverd. Zie krantenartikel uit de telegraaf van vandaag. Ik heb vanmiddag even geslapen, want ik lag tv te kijken en dat moet ik dus niet doen. Daarna heb ik wat achter de computer gezeten. Ook nog medicijnen besteld, die waren weer bijna op en ook nog stomaspullen voor onze vakantie besteld. als het goed is komen die morgen binnen. Ik heb vanochtend nog een wandelingetje gemaakt naar de brievenbus en ben even door de wijk gelopen. Aan de roerdomplaan waren ze bezig met vervangen van de riolering. Daar stonden de perken nog met een laagje water. Toen ik weer binnen stapte, ging het weer eens regenen. Erg he!

Morgen heb ik vakantie (haha) en donderdag moet ik weer naar de oefenzaal en daarna golfen. Misschien ga ik morgen ook wel even trainen op de driving range. Maar dat weet ik nog niet.

Ik ga nu tv kijken, als er iets op is tenminste!!

Geen opmerkingen: