Sandy's statistieken

donderdag 12 juli 2007

Tussendoortje

Dinsdag ochtend moest ik naar de trombosedienst. Het was er niet druk, dus ik was ook zo weer terug.Ik ben nog even naar de apotheek gegaan om een servicepack en kunststof ampullen te bestellen voor mijn accu-chek insulinepomp. Meestal duurt het wat langer voordat ze binnen zijn maar ze werden gister avond al bezorgd. Woensdag heb ik niet zoveel gedaan. We hebben na het avond eten de voortuin ook even aangepakt. Daar stond het onkruid al bijna zo hoog als de brievenbus...Ja, een beetje laten versloeren. Maar nu is het weer netjes.

Ook heb ik gisteren de woningstichting arqin gebeld omdat de afvoer van onze garage verstopt zit. Wij huren de garagebox nl en ze zouden er gistermiddag of vandaag komen kijken. Of ze geweest zijn weet ik niet, we merken het wel.
Ook heeft de schilder ons gebeld. Hij had in oktober ons huis geverfd en hij zou in het voorjaar de achterkant en een stuk bij de voordeur nogmaals verfen. We hadden een tijdje geleden hem een mail gezonden om te vragen of hij nog zou komen. Volgende week komt hij als het weer een beetje mee zit. Het wordt geloof ik vrij warm, maar ja eerst zien, dan geloven.
In de middag ben ik met mijn nichtje Margriet naar het centrum geweest. We hebben bij de croissanterie thee gedronken en een sausijsebroodje en een mini pizza gegeten. Daarna hebben we een plantje voor margriet haar moeder gekocht want die was behoorlijk verkouden. Ik zou margriet weer thuis afzetten maar omdat mijn tante wel naar het werk was gegaan, kon ik even mee naar binnen. Mijn oom was al thuis van het werk en om half 6 ben ik weer naar huis gegaan. Het was gezellig.


Na het eten had ik behoorlijk last van mijn maag of buik, ik weet het niet...Ik was weer wat te buiten gegaan aan engelse drop en chips na het eten...Mijn maag vond het niet zo leuk en ik eigenlijk ook niet. Ik zou vroeg naar bed maar ben achter de pc gaan zitten en toen klaarde de buikpijn wel wat op. Ik heb toch heerlijk geslapen en was pas om half 10 wakker.
Verder ben ik vanmiddag weer naar de oefenzaal geweest. Het ging weer lekker. Ze zijn bij de parkeerplaats hefbomen aan het neer zetten. Moet je straks een kaartje trekken. Alweer betaald parkeren. Je krijgt er wat van. Pietie is nog twee weken in de oefenzaal en dan gaat ze met zwangerschapsverlof. We krijgen dan Janneke, zij kwam eerst bij mij thuis totdat ik naar de oefenzaal kon gaan.

Ik heb overigens de site een beetje veranderd. Ik ga ook nog de foto's erboven vernieuwen. Best wel een werkje hoor. Alle html codes veranderen...maar het gaat lukken. Ook wel weer een uitdaging.

tot later! Hier nog een fotootje met helm....

Geen opmerkingen: