Sandy's statistieken

maandag 15 juni 2009

40 jaar samen!

Mijn schoonouders waren 4 juni 40 jaar getrouwd. Ze wilden op 6 juni een bbq houden maar omdat wij naar Guus gingen werd het zondag 7 juni. Wij waren al vroeg weg, net voor de rotonde van Joure vroeg ik of arjan de bloemen en het cadeau had mee genomen...NEE, niet aan gedacht, dus terug...shit een half uur verspild. Maar goed, we waren er lekker vroeg en konden nog de derde party tent opzetten. Ook hebben we nog een zeil gespannen tussen de twee hokjes om daar de bbq onder te zetten. Gelukkig maar want het begon toch te stort regenen. We hadden chica ook mee genomen en die heeft als stofzuiger gewerkt, die heeft hier en daar wel wat hapjes gekregen.

We hebben ze een waardebon voor een midweek of weekendje center parcs gegeven voor in het voorjaar. Dan gaan we met z'n 6en weer even weg. Het was een hele leuke dag. Nu bijna alle neven en nichten van Arjan gezien, die ik in de 10 jaar, dat we nu bij elkaar zijn nog niet eerder heb gezien. Maar ja, zo gaat dat he!
Mijn ouders waren er ook en papa had voor mij van alles mee genomen en ik voor hun wat ze mee gaan nemen naar portugal zodat ik dat niet met het vliegtuig hoef mee te sjouwen. 20 juli gaat het gebeuren, helemaal alleen naar faro...LEUK!

De rest van de week ben ik veel voor het astma fonds bezig geweest en heb ik op 11 juni weer eens gezwommen in wolvega en de vrijdag ook in heerenveen. Ik had ook weer een missie. Mensen mee vragen voor onze sportafsluiting op 24 juni...We maken een rondvaart door giethoorn en daarna hebben we grootmoeders buffet. Ik hoopte op ongeveer 50 man maar het leek erop dat het niet hoger uit kwam dan 20...dus vandaar mijn lobby...

Verder hebben we vanochtend 1839 enveloppen gevuld met de nieuwe nieuwsbrief...Die heb ik ook gelijk naar TNT gebracht. Ik heb straks ook weer bewustwordings cursus. Daar heb ik weer zin in want we hebben een aantal keer niet gehad ivm feestdagen enz.

Geen opmerkingen: