Sandy's statistieken

zaterdag 24 oktober 2009

Geen Mexicaanse griep oid

Vanochtend heb ik het ziekenhuis gebeld en uit de onderzoeken waren alle kweken negatief getest op mexicaanse griep en alle andere rondgaande virussen.
Wat een opluchting want vandaag kondigden ze aan dat het een pandamie is geworden omdat er zoveel mensen nu deze griep wel hebben. Ook overleed een meisje van 14 jaar aan de mexicaanse griep. Maar er is geen reden om er bang voor te zijn als je maar gelijk naar de dokter gaat.
De verschijnselen zijn oa; koude rillingen, hoge koorts (38+) van het ene op het andere moment, spierpijn in armen en benen, hoesten, evt sputum opgeven,benauwd, koude voeten en armen enz enz.
TIP: Was zeer regelmatig je handen met zeep en warm water. Je kunt ook je handen met alcohol ontsmetten. Let er wel op dat je de alcohol goed tussen je vingers wrijft want daar gaan bacterien zitten.

Op deze site staat alles over de Mexicaanse griep


Vandaag mocht ik ook weer naar buiten, gistermiddag wel even de hond uitgelaten met sjaal voor mijn mond, nog net geen burka om, scheelde niet veel. Ik ben niet weg geweest. Ik voel mij nog was slap, spagetti benen en toch nog wel iets koud maar geen koorts meer. Ik blijf gewoon lekker rustig aan doen, ik ga wel weer les geven aankomende week. Het "gevaar" is geweken. Wel wil ik dat mijn cursisten hun handen ontsmetten met hand alcohol voordat ze aan de computers gaan zitten en de muizen en het toetsenbord zal ik nadien ook weer ontsmetten met hygienische doekjes.

Omdat ik me best beroerd voelde maar toch iets wilde doen, ben ik de breinaalden maar weer gaan opzoeken en probeer ik een trui te breien. Ik ben inmiddels weer waar ik gisteren ook was, de gaatjes van het patroon stonden niet onder elkaar, af en toe steken verschoven en niet goed geteld.."leermomentje". Paul en witteman waren inmiddels van de buis toen ik met het eerste patroon met gaatjes klaar was. Ik wilde alvast de nieuwe kleur zoeken en dat wordt wit. Met een ander gaatjes patroon, ajour breien. Dat is erg leuk om te maken, maar 25 toeren....zo klaar, hoop ik. In de uitzending van Paul en witteman ging het over de griep en ook over de mandela de musical, ik heb gelijk kaartjes besteld voor 3 maart in de harmonie in leeuwarden. Het lijkt me erg mooi. Toen ik de muziek hoorde, deed het me denken aan Aida. Zo mooi en ontroerend. Ik heb vandaag weer de hele dag voor de tv gezeten, gelegen en gebreid..

Ik zag de herhaling van Document van hans bromet en het ging over geesten in een huis die door een healer (lise Schimmel) naar het licht werden gebracht. Erg fascinerend!
Dat hadden wij ook gedaan maandag. Ik vond dat de documentaire wel aansloot bij mijn cursus intuitieve bewustwording.

document afl: spookhuis deel 1

Het is alweer 2.02 uur! Ik ga maar eens slapen...Krijg je ervan als je overdag niks doet!

Geen opmerkingen: