Sandy's statistieken

zondag 7 september 2003

Het is alweer zondag en toen ik wakker werd en naar beneden ging was het erg mistig. Meteen mijn inhalaties klaargemaakt en geinhaleerd. Ondertussen tv gekeken op rtl4, daar komen de herhalingen van wat ik meestal heb gemist de afgelopen week.
Vrijdag had ik gefietst en het ging best lekker, daarna van alles en nog wat gedaan en om half drie was ik eigenlijk te moe om maar aan zwemmen te denken, dus ben ik even in bed gaan liggen. Om half zes stond macy op mijn hoofd, want ze wilde heeeel erg graag eten.
Toen belde arjan dat hij later kwam en toen ben ik gaan koken. Verder heb ik tv zitten kijken en af en toe achter de pc gezeten.
Zaterdag hebben we boodschappen gedaan en zijn we naar het centrum geweest, toen zagen we allemaal mensen die stonden te wachten, maar ja op wat dan???
In de verte kwam een rijtuig aan met twee friese paarden ervoor en daarmee kon je een rijtoer door het centrum maken. Ik kom eigenlijk weinig in het centrum en lees dan meestal woensdag in de krant wat er de afgelopen zaterdag op de dracht te doen was...
Bij de hema hebben we even iets gedronken, maar eigenlijk is het vreselijk daar want het is een en al rook. Er staan drie "niet rokers" tafeltjes maar het is toch een rookhol, dat moeten ze verbieden...ik had er best de pest in want ik stonk natuurlijk meteen naar rook. Het viel me mee dat ik niet moest hoesten, misschien moeten we er eens een brief naar sturen, maar ja dan zullen er minder mensen komen.

We konden overigens met arjans auto gaan want ik heb nu mijn nieuwe parkeerkaart...

Toen we weer thuis waren hebben we een hele telefonade gehad met tilburg want papa had een nieuwe telefoonaansluiting, die we natuurlijk moesten testen.
Ik heb zitten puzzelen want Margriet stuurde mij een puzzel en een hele mooie postzegel met haar foto erop. De oplossing van de puzzel is: stripheld. Klopt dat margriet????

We hebben gisteren voetbal gekeken, best wel een saaie wedstrijd, gelukkig wel gewonnen want anders hebben we voor joker zitten kijken.
Maandag heb ik een drukke dag. Eerst komt petra, dan 's middags vergadering van het astma fonds en 's avonds begint mijn schilderscursus weer. Kortom best wel veel in een keer...ook wel weer leuk hoor!!!
Tussendoor moet ik nog bellen, want ik ga echt niet om 8.15 uur die fietstest in groningen doen...dan moet ik om half 6 op,mijn sondevoeding is nog niet eens op, inhaleren, taxi om 7 uur nemen, mijn longen zijn nog helemaal niet in vorm zo vroeg...zijn ze nu helemaal gek geworden daar in groningen. Het is pas in oktober maar toch...

Het is nu wel weer mooi weer, althans voor hoelang blijft de zon schijnen vandaag? We zien het wel. Ik ga stoppen en schrijf binnenkort wel weer...

daaaag!

Geen opmerkingen: