Sandy's statistieken

maandag 22 september 2003

Het is maandag en normaal komt Petra, maar zij kon vandaag niet komen. Dus heb ik tot half 9 in bed gelegen. Ik was ook wel een beetje laat naar bed gegaan want ik heb een nieuw spel gevonden. Het heet bookworm....je blijft het spelen.

Vanochtend kwam ik beneden en werd verblijd met twee verse kotsjes van de kat...eentje op het laminaat...yeh, en eentje op mijn KLEED, natuurlijk! Dat doet ze expres ofzo. Op het laminaat vind ik het minder erg maar waarom moet dat altijd op mijn kleed...dat maak je niet zo makkelijk schoon, maar ja dat weet de kat zeker niet.

Ik had ook nog eventjes gestofzuigd want het was een beetje troep vanuit de kattenbak met al die steentjes en broodkruimels onder de tafel waar arjan altijd zit te kruimelen...Broodjes zijn best lekker maar kruimels, daar heb ik best een hekel aan.
Ze gaan helaas niet vanzelf weer weg!!!

Het ziet er wel mooi uit buiten maar ik hoorde op het journaal dat er regen en onweer en veel wind komt opzetten, nou ja, we zullen wel zien.

Vanavond ga ik weer schilderen en ik probeer, als ik klaar ben met dingen voor het astma fonds, alvast aan mijn klaprozen te werken....

voor vandaag laat ik het zo...de groetjes.

Geen opmerkingen: