Sandy's statistieken

woensdag 12 mei 2004

Het is alweer bijna een week geleden dat de haring werd ontdekt. Ik ben 's ochtends naar het zwemmen in wolvega geweest en het water wass weer heel lekker...alhoewel sommigen wel klagen dat het koud is maar sinds het water in bulgarije, vind ik het in wolvega lekker warm...hier een paar foto's



Vrijdag middag kwamen arjans ouders om te helpen met de voortuin. Ik kreeg vorig jaar een waterornament en die gingen ze plaatsen... Arjan had in de herfst de vortuin al met keitjes gedaan maar het was enorm verzakt. We hebben nu 2 kuub zand laten komen en we hebben een trilplaat gehuurd. De heren zijn daar bijna het hele weekend mee zoet geweest, maar het was dan ook af en het ligt er strak in. Hier een paar foto's van de nieuwe voortuin...



Maandag hebben we het huishouden gedaan en 's middags moest ik vergaderen voor het astma fonds en arjan is begonnen in de achtertuin. Hij heeft het platje bij de vijver groter gemaakt zodat daar een gezellige friezen bank kan komen, die moet ik overigens nog kopen. We hebben nog behoorlijk wat zand over want we hebben waarschijnlijk toch meer zand gekregen dan we hadden besteld.

Dinsdag ben ik 's ochtends eerst naar de fysio geweest en heb wat achter de pc gezeten en 's middags om half 3 ging ik weer golfen. We hebben een half jaar niets gedaan en we moesten weer even wennen aan de grip, het slaan enz...nu is het te merken dat ik weer een balletje heb geslagen, spierpijn in mijn onderarmen en in mijn onderbenen....tja, rare plaatsen.

Vandaag hebben we uitgeslapen tot 10 uur. Toen ben ik achter de pc gaan zitten en had ik 12 mailtjes van oef te lezen oef Toen maar eens naar beneden gegaan en geinhaleerd en gegeten. Arjan is toen met het terras verder gegaan en daar is hij tot de helft van de tuin mee klaar.
Morgen moet ik eerst weer zwemmen en dan naar de oogarts in het AZG. Ik moet een oogfoto maken ter controle van mijn diabetes. Vorig jaar was het prima. Het zal nu ook wel goed zijn. Omdat het toch niet zo lang zal duren, gaan we daarna even naar lydia in winschoten. We gaan dan vissen en eerst kijken naar elisa en daniel want die moeten zwemmen. Ook al...haha.

Vrijdag komt hoekloos weer en ga ik 's middags even bij Gerharde op visitie nog voor haar verjaardag. Zaterdag hebben de dames van onze familie een vrouwendag staan alleen gaan ze naar vlieland. Ik mag niet naar de eilanden want ik ben daar niet bereikbaar met mijn pieper en ik kan daar niet snel vandaan, mocht de pieper afgaan. Ik kan overigens geen hele dag volhouden en daarom heb ik besloten om wel met de dames te gaan eten in harlingen. Waar dat zal zijn weet ik nog niet, dat is een verrassing. Arjan brengt me daar en ik kan met een van de dames weer terug naar heerenveen rijden. Dan kan ik toch nog gezellig mee.

nou, dit was het weer even voor vandaag, hoop volgende keer eerder te schrijven...

Geen opmerkingen: