Sandy's statistieken

dinsdag 4 mei 2004

Vandaag was ik vroeg opgestaan omdat ik om 10.40 uur naar de fysio moest. Ik had de wasmachine aangezet want het was redelijk mooi weer om het buiten aan de droogmolen te hangen. Ik was toch weer een beetje traag vanochtend want ik was pas om half 9 begonnen met inhaleren en uiteindelijk om half 10 at ik mijn ontbijtje pas op...toen dacht ik dat de wasmachine al klaar was maar toen ik boven kwam, bleek hij nog net niet in de centrifuge stand te staan. ik dacht slim te wezen en hem even door te draaien maar toen stopte het programma en de was was nog kletsnat....

ik op nieuw het centrifuge programma aangezet maar dan duurt het ineens lang...en het was al bijna 10.15 uur. Ik had arjan gevraagd om mijn zuurstof tankje alvast te vullen en de molen alvast uit te klappen, dus kon ik meteen de was op hangen.
het is gelukt hoor. We waren nog ruim op tijd...voor mijn afspraak.

Daarna nog even naar de golfbaan geweest om voor volgende week een les te reserveren. Ik kwam er gisteren achter dat ik beloofd had te doen enz...Maar ja toen dacht ik dat 11 mei nog ver weg was...haha.
Dus volgende week dinsdag om 14.30 ga ik weer golfen met An en Jan. Ik heb er zin in.

Toen we thuis kwamen heb ik gegeten en op de bank gelegen en toen ik wakker werd heb ik de was binnen gehaald. Het begon al wat te waaien en nu regent het al. Jammer want ik had graag buiten willen zitten.

Arjan is nu aan het koken en ik ga zo naar beneden.

Een paar uurtjes later.... We hebben heerlijk gegeten, gebakken aardappeltjes met een filetlapje en ik had sla met tomaat en paprika. Arjan lust dat niet. Daarna heb ik tv gekeken, ingang oost, veel bloed deze keer, allemaal open wonden die gehecht moesten worden...toen naar dode herdenking gekeken op nederland 2 en daarna goede tijden.
En toen hart in actie. Nu zit arjan DTM races te kijken en dat vind ik niks aan, dus heb ik vroeg geinhaleerd en zit nu al achter de pc en bekeek mijn statistieken voor deze weblog.
Ik heb zelfs een bezoeker uit libanon naar mijn website gekregen..je vraagt je af hoe hij/zij mijn site heeft kunnen vinden...

Ik kreeg een mailtje van de friese ballonfeesten in Joure dat ze genomineerd zijn voor een prijs in de categorie beste evenement in de regio, nu zijn wij vorig jaar in een ballon mee geweest en daar is dit een foto van...





Geen opmerkingen: