Sandy's statistieken

dinsdag 26 juli 2005

Lekker rustig

Het golfen van woensdag was echt goed. Het regende even niet en omdat ik iets te laat was, heb ik mijn golfspullen maar niet meegenomen. (verslaafd aan de computer, zal ik maar zeggen)
We gingen met een driver, the big bertha, afslaan op de driving range. Jan wilde ook wel eens met een echte slaan, ipv alleen maar met een 6 of 7. Jan deed het heel goed en An ook wel. Ik sloeg ook heel redelijk. Ik heb altijd de neiging om, net voordat ik de bal raak, een beetje met mijn bovenlijf omhoog te gaan waardoor ik de bal op zijn topje raak. De bal gaat wel weg maar komt niet hoog en dus niet ver. Deze keer ging het allemaal wel heel goed. Ook met de driver ging het prima. Alleen nadat ik met de driver had geslagen, kon ik de bal niet meer met de 6 wegkrijgen, ik viel gelijk weer in mijn foute slagpatroon. Toen was de lol er wel af en zijn we naar het clubhuis gegaan en hebben wat te drinken genomen.

De rest van de week heb ik weinig gedaan, een beetje achter de computer zitten, tv kijken en verder niet eigenlijk. Zaterdag ochtend moest Arjan eerst werken. Toen hij thuiskwam zijn we gaan boodschappen. En daarna gingen we even een stukje van de tour de france kijken. Het was superspannend (duh)want we zijn beide in slaap gevallen. Toen ik wakker werd, was het al half drie en we moesten nog naar Lydia in Winschoten want Elisa was jarig geweest. We zouden rond half 5 daar zijn. Dan konden we gelijk mee eten en de kinderen zouden dan klaar zijn met het feestje. Toen we daar kwamen, was het feest in volle gang. Ze hadden net met z'n allen de hond in bad gedaan. We konden meteen aanschuiven voor patat. Om ongeveer kwart voor 8 zijn we richting huis gegaan want ik was erg moe, dat kwam hoofdzakelijk door het geslaap op de bank, daar word ik altijd nog vermoeider van. Dit is nog een foto van vorig jaar. Toen was het snikheet. Nu niet, dus moest het kinderfeestje binnen gehouden worden.
Wel een nadeel he, dat het weer wel eens een spelbreker kan zijn. Wel goed voor de tuin, trouwens, alhoewel het onkruid zijn best ook weer aan het doen is.
De zondag hebben we rust gehad, ik heb de wasmachine aan het werk gezet en Arjan heeft de tv op volle toeren laten werken, hij keek formule 1, en later de tour de france.
Maandag is Petra even geweest en misschien komt ze binnenkort wel een keer, want Afke heeft nu vakantie. Kan ze meteen kijken of ze weer volledig kan komen. Vanmorgen moest ik weer naar de fysio en Rob, mijn eigen fysio was weer terug van vakantie. Hij was naar frankrijk geweest. Om 13 uur kwam Homme, de invalfysio, om met me te fietsen op de hometrainer. Het ging wel lekker, was wel moe daarna, ben toen even tv gaan kijken en natuurlijk in slaap gevallen. Ik moet niet zoveel slapen overdag, want dan lig ik 's nachts met mijn ogen wijd open!!! Maar ja, kan gebeuren.

Gisteren heb ik een engelse weblogsite gemaakt. Ik zie op nedstat dat er best veel mensen op mijn site komen van buiten nederland. Mijn vader stelde voor om ook een engelse site te maken. Het is precies de zelfde format als deze en ik probeer ook mijn weblogjes het zelfde te houden. Wat je allemaal niet doet he, voor de kijkcijfers!

De rest van de week zal ik weinig doen denk ik. Ik heb gisteren het zuurstof geregeld voor het weekend van 13 augustus. We gaan dan met z'n allen naar de efteling en hebben toch besloten om bij mijn ouders te blijven slapen. Er komt dan een andere leverancier het zuurstof brengen zodat we evt tot donderdag de 18e kunnen blijven. Maar dat gaat niet want dan moet ik golfen.....Wat een luxe probleem heb ik he!

Geen opmerkingen: