Sandy's statistieken

zondag 3 juli 2005

Twijfels


De libelle nummer 27 komt op 1 juli uit maar blijkt nog niet in de winkels te liggen maar vanaf maandag pas. Ook is er twijfel of mijn interview er wel in staat. Dus als je de libelle besluit te kopen omdat ik er in zou staan; Kijk eerst of het er wel in staat! Ik heb hem zelf nog niet gezien en ook niet ontvangen. Dus zou het er deze editie misschien niet eens in kunnen staan. Ik heb geinformeerd maar nog niks gehoord, zodra ik het weet laat ik het hier weten.

Vervelend hoor. Hordes familie leden en vrienden stonden bij de winkels...haha! Wat een omzet zouden ze kunnen hebben. Gaat het feest misschien niet eens door. Wel een beetje balen hoor. Maar ja, wat in het vat zit verzuurd niet. Zeggen ze toch?

Prettig weekend!

Geen opmerkingen: