Sandy's statistieken

woensdag 6 juli 2005

Nummer 28!

i Vanmorgen kreeg ik bevestigd dat mijn interview door Annemarie van Dijk in nummer 28 van de libelle gepland staat. Joepi! Vrijdag zullen de abonnees van libelle dit al kunnen lezen. En kopers kunnen maandag in de winkels terecht! Ik ben heel er benieuwd.




Aankomende vrijdag gaan we, als hoekloos het zuurstof heeft gebracht, naar Tilburg. Mijn vader is zaterdag jarig. Leuk even een weekendje weg. Gisteren is het zuurstof al bij mijn ouders gebracht, dus das allmaal al geregeld!. Volgende week dinsdag wordt het weer opgehaald.
Morgen moet ik naar de tandarts voor controle en 's middags nog vergaderen over de toekomst van onze sportgroepen. Dat wordt een pittige discussie aangezien wij het totaal niet eens zijn met wat het astma fonds wil. Iemand had gezegd: Milieu defensie doet meer aan mijn schone lucht dan dat het astma fonds doet. Zo voelt het wel.

Alvast prettig weekend!

Geen opmerkingen: