Sandy's statistieken

vrijdag 7 oktober 2005

computer gecrashed

Gisteren was ik naar Groningen geweest en het liep nogal uit. Een van de transplantatie artsen was ziek geworden en daarom moest mijn arts alles alleen doen en moesten de wachtlijst patienten naar de nurse practitioner. Eerst moest ik bloedprikken en sputum inleveren en daarna naar de nurse. Ik kende haar nog niet persoonlijk, dus hebben we even gesproken over hoe alles gegaan was de laatste tijd. Ik vroeg als laatste nog over mijn plaats op de wachtlijst. Dat is eigenlijk niet veranderd sinds april. Het hangt van vele factoren af o.a. de longfunctie, de niet transparabele patienten, of het ziekenhuis waar jij bij bent kan opereren en evt hoog urgente gevallen. Voorlopig moet ik nog blijven wachten. En natuurlijk doe ik dat.

Toen ik weer thuis kwam, wilde ik mijn computer opstarten maar die deed het niet meer. Via een omweg heb ik al mijn documenten kunnen branden op cd rom maar al mijn email adressen zijn weg. Morgen komt mijn vader om te kijken of hij het kan herstellen en formatteren we mijn pc en zullen we windows xp er op nieuw op zetten. Hoop dat de pc morgen weer goed is.

Ook arjans ouders komen morgen want de brandweer van heerenveen heeft een open dag. Arjans vader werkt bij brandweer haarlem dus vond hij het wel eens leuk om bij zijn friese collega's te gaan kijken.

Vandaag zou ik moeten golfen maar onze namen in het lesboek waren doorgestreept dus ging het niet door. Jan had toch al afgebeld omdat hij het erg in de rug had en An was al een uur eerder geweest. Dus er was nogal wat miscommunicatie. Jammer he, want het was echt wel golf weer. Overigens was ik wel te moe. Meestal ben ik na een ziekenhuis bezoek een beetje hoesterig en niet fit en dat was vandaag ook zo. Ik pik dan zeker weer van virusjes mee. Vanavond maar niet te laat naar bed, de computer doet het toch niet goed, dus dat is dan geen excuus.

Prettig weekend.

Geen opmerkingen: