Sandy's statistieken

donderdag 17 november 2005

file leed op partnerdag

We hebben een heel druk, maar leuk weekend gehad. Zaterdag moest Arjan werken to t 12 uur en daarna moesten we nog boodschappen halen. 's middags gingen we naar Thirsa haar verjaardag. Ze was de 8e 9 jaar geworden. Ik had een soort van mini lavalamp maar dan met glitters, gekocht bij Expo. Dit is zo'n nachtlampje achtig ding voor in de wandcontactdoos. Ze vond het heel leuk want ze wilde al steeds een lavalamp hebben zei haar moeder ( mijn nicht Marinka). Ik kocht het omdat ik het zelf heel leuk vind en dacht: "als ze het niet leuk vindt kan ik het zelf houden" haha.

We zijn rond 18 uur weggegaan want we moesten nog naar Theater. Van Houts en de Ket, die twee van kanis en gunnink, je weet wel, van koffie paaaads... Het was wel aardig, sommige stukjes zelfs wel lachwekkend maar verder hadden we zoiets van...daar hoeven wij niet nog een keertje naar toe. Maar goed, weten we dat ook weer.


We gingen zondag naar Dordrecht voor de oef partnerdag. Ik niet, maar ik had bedacht om naar mijn nicht in Rotterdam te gaan en zo geschiedde. We waren om 10 uur uit heerenveen vertrokken en konden aardig doorrijden tot voorbij lexmond. Want toen stonden we in de file. We hadden al een rookpluim gezien en 100 meter voor ons stond een auto in brand. We konden niet meer verder. We hebben toen 3 kwartier moeten wachten tot de hulpdiensten ons weer verder lieten gaan. Daardoor kwamen we om 12.45 uur aan ipv 12.00 uur. Mijn neef moest werken en ik ben samen met mijn nicht en haar twee jongens even een rondje heijplaat gelopen. Het was erg mooi weer, dus vandaar. Daarna zijn we met eten begonnen en moesten we een vriend bellen of ie nog zou komen eten. Dat was wel het geval. De tijd was eigenlijk heel snel om, toen we zaten te eten belde arjan of ik naar dordrecht zou komen of dat hij mij weer moest komen halen. Ik werd gebracht daar die vriend. Hij wist gelukkig de weg omdat hij daarzo agent is. Ik had het waarschijnlijk niet in een keer gevonden...We hebben nog een tijdje gepraat en toen moesten we echt weer naar heerenveen. We waren rond half 12 thuis. Dus dat was best wel snel, in bijna 2 uur.

Maandag had ik vrij veel moeite om op gang te komen en heb dan uiterst rustig aan gedaan. Ik moest wel om 11 uur fietsen met de fysio en dat ging ook wel. Toen ben ik op de bank even gaan liggen en ben pas rond 16 uur onder de douche gegaan. Na het eten moest ik wel naar schilderen en ik heb mijn kleedje dat in latex op het doek zat geschilderd. Het was mooi blijven plakken en ik heb er een schilderij van een meisje op geschilderd. Het andere doek met het truitje heb ik meegenomen naar huis om er iets mee te doen maar daar ben ik nog niet aan begonnen.

Dinsdag kwam mijn hulp weer. De alphahulp van de thuiszorg zal binnenkort wel stoppen want ik heb papieren van het indicatie orgaan gekregen. Ze hebben het twee jaar kunnen rekken maar binnenkort is het gedaan. De wet zegt dat als je leeft met een gezonde partner, je geen recht meer op thuishulp hebt. Nu wilde Afke wel particulier blijven totdat Petra weer terug is, zij moet binnenkort het plaatje uit haar voet, die ze eerder dit jaar had gebroken. En afke is nog steeds als vervangster bij mij. Eigenlijk is het particulier voor mij straks goedkoper. Aankomend jaar wordt nl arjans inkomen ook bij dat van mij opgeteld en dan zullen we veel meer eigenbijdrage moeten betalen dan nu het geval is. Maar ja, ze werken nu zo het zwart werken in de hand. Gek he! Ik ben erg blij met mijn beide hulpen, en dan geven we maar wat minder uit, een schoon huis is toch belangrijker.

Dinsdagmiddag moest ik eerst naar de fysio en daarna naar golfles. Het weer was ineens hartstikke fantastisch geworden en het ging ook lekker. Ik had de vorige keer mijn schouders geleerd om laag te houden bij het slaan en dat ging deze keer ook goed en kon ik eigenlijk goede slagen maken. Ik was wel wat vermoeid tegen het einde maar wel voldaan.

Gisteren voelde ik mij niet al te fit en had hoofdpijn de hele dag. Ik ben wel naar boetseren gegaan en heb mijn sumoworstelaar klaar. Nu hebben we weer een model en daar werken we twee keer mee. Vandaag ben ik thuis gebleven van zwemmen. Morgen moet ik het krantje naar de copierderij brengen en doe ik niet al te veel. Ben ik bang...

Geen opmerkingen: