Sandy's statistieken

dinsdag 13 juni 2006

lekker warm

Vrijdag heb ik twee nieuwe zuurstof tankjes gekregen. De ene moest nagekeken worden en de andere was niet goed. Ook weer een gevuld vat met zuurstof, kan ik er weer twee weken tegen aan. Om 16 uur moest ik weer zwemmen. Het was heerlijk! Ook warm en dan is zwemmen natuurlijk ideaal.
Zaterdag hebben we boodschappen gedaan. We wilden sate maken maar er was weinig vlees meer. Toen zijn we eerst even gaan winkelen in het dorp. Ik moest nieuwe cardridges hebben en mijn horloge laten maken. Verder wilde arjan nog kijken voor een oranje t shirt maar we konden er geen leuke vinden. Arjan gaat nl naar duitsland woensdag. Hij gaat naar het zwarte woud naar onze kennissen. Die wonen dicht bij de titisee. Donderdagavond wil hij villa BvD bezoeken en vrijdag gaat ie naar stuttgart. Zaterdag gaat ie de andere kennissen bezoeken en zondag weer naar huis. Hij gaat samen met zijn vader. Eerst zou mijn vader ook mee gaan maar die kan niet vanwege zijn werk. Hij moet lesgeven en verhuizen van zijn kantoor.
We zijn na het winkelen nog maar even super de boer in gegaan en daar hadden ze nog voldoende sate vlees.
Thuis gekomen lekker in de tuin gezeten en af en toe even naar het voetbal kijken. Sate gemaakt en op de barbeque gelegd, heerlijk.
Zondag zijn we naar Assen geweest. Mijn vriendins zoontje werd 11 jaar. We hebben daar met z'n allen voetbal gekeken en hoera! we hebben gewonnen met 1-0. pfff gelukkig.
In de wk poule die we spelen heb ik nu 30 punten, het gaat beter dan verleden keer, toen won ik de poedelprijs!
Zondag avond zat ik buiten te e-flowen. Ging de kat met een noodgang naar de schutting, ik schrok, rende erachter aan, vergat ik mijn inhalatie apparaatje en pats, lag ie op de grond. Stuk. Het klepje van de batterijen er afgebroken. Ik heb het met een kartonnetje kunnen fixen. Nu kan ik nog met de batterijen inhaleren. Niet zo handig dus. Ik gisteren farma domo gebeld, bestellen ze even een nieuw klepje voor me..kan wel twee weken duren..zo he wat een tijd...service!
Gisteren de was weer lekker aan de droogmolen gehangen. Petra is weer door het huis gegaan en ik moest weer op de hometrainer met Pietie. Ik ben nog creatief geweest. Heb een leeuwtje voor onze duitse kennissen gehaakt.
Vandaag moest ik weer naar onze vrienden van het postkantoor. Wonder boven wonder ging het sneller dan ik had verwacht. Daarna nog even naar de xenos gegaan. Ik had in het krantje een sleutelrekje gezien. Die komt in de gang want het kastje gaat weg omdat de scootmobiel daar moet staan straks. Ook heb ik een poncho gekocht, mocht het plots regenen als ik op de scoot zit...En ze hadden diepe borden in de aanbieding. Die moest ik nog altijd kopen maar kon ze niet vinden, die bij ons servies passen. Dat had ik op mijn verjaardag gekregen. Dus het geld is weer aan het rollen geweest..
Ik ben niet buiten gaan zitten vandaag, want het was me te warm in de tuin. In de woonkamer is het het beste te doen, lekker koel. Beetje tv gekeken en even geslapen want ik ben bekaf. Vannacht heb ik redelijk geslapen, af en toe even wakker maar kon toch wel weer inslapen. Wel vroeg wakker. Maar goed. Tot zondag ben ik alleen thuis. De diepvries zit vol lekkere dingen, dus hoef ik niet eens weg. Ja naar zwemmen. Nou ja dat is geen straf. Hopelijk komt mijn scoot deze week nog, dan kan ik er lekker op crossen.

Geen opmerkingen: