Sandy's statistieken

dinsdag 27 juni 2006

Sporten, doe er niet benauwd over!

Afgelopen week heb ik niet zoveel beleefd, alhoewel...
Donderdag ochtend lekker gezwommen en 's middags moest ik golfen. Belt 's ochtends An dat ze ziek is en of ik dan Jan wel uit Drachten wil ophalen...ah! Had ik nou net niet zoveel zin in, maar ja. Ik toch maar gedaan. Achteraf had het net zo goed niet gehoeven hoor! We hebben nog geen half uur les gehad want onze golfpro moest naar Robbie Wiliams in de arena. Hij heeft de les niet gerekend hoor. Maar ja, moest ik Jan ook weer thuis brengen. Hij was zo moe dat ie in de auto in slaap was gevallen. Hij kon niet met zijn brommobiel komen want de verhuizers hadden zijn sleutels ook in de verhuisdozen gestopt en die had hij nog niet kunnen vinden. Jan heeft in zijn huis een nieuwe vloer laten leggen maar alles moest wel weg, dus heeft hij een verhuisbedrijf dat laten doen. Jan heeft nl een hersenbloeding gehad en kan een hand niet gebruiken. Maar hij kan wel golfen.
Vrijdag moest ik op hoekloos wachten. En toen ie voor de deur stond, kreeg ik vier pakketjes thuis. Een hangmat van De Friesland mijn zorgverzekeraar, het promotie pakket van het astma fonds, het batterijen klepje van de e-flow( in een hele grote doos), en de accu-chek smart pix
Gelukkig was het allemaal voor 16 uur zodat ik weer lekker kon zwemmen en van te voren pietsje ophalen. Zaterdag heb ik mijn horloge opgehaald. Nou ja, ik kon een nieuwe komen uitzoeken want het horloge dat ik op mijn verjaardag kocht, was toch stuk en niet meer te maken. Verder hebben we boodschappen gedaan en bij de welkoop nog kattengrind en een zomerjack voor mij gekocht.
Zondag was het weer voor de buis zitten. Helaas moesten we onze jongens zien stuntelen tegen de kaarten!/portugezen en scheidsrechter. Tja, alleen scoren telt!
Gisteren heb ik iets te veel geslapen op de bank, maar ik slaap nu gelukkig wel weer beter 's nachts! jippy... Vanochtend ben ik naar de fysio geweest en ik heb nog een kort zomerrokje gekocht bij scapino, was ook nog 30% korting op! Ik moest 6,95 betalen.
Vanmiddag moet ik met Macy naar de dierenarts. Ze moet haar jaarlijkse prikjes weer hebben.
Morgenmiddag ga ik naar de diabetes verpleegkundige om over een insulinepomp te praten. Hopen dat ze van accu-chek een hebben, dan kan ik die ook uitlezen met de smart pix.
Ik hoop dan om 16 uur weer thuis te zijn want om 17 uur gaan we naar blokzijl met een boot varen en eten aan boord. We hebben dan onze jaarlijkse sportafsluiting van het astma fonds. Het wordt morgen weer beter weer, hoewel het nu al wat zonnig aan het worden is!
Donderdag en vrijdag nog een keertje zwemmen en dan tot september vakantie!. Ik ga dan golfen. Wat ben ik toch sportief he!

Geen opmerkingen: