Sandy's statistieken

donderdag 15 juni 2006

Villa BvD

Arjan gaat vanavond naar villa BvD. Tenminste daar zit ie al sinds half 5 want toen belde hij mij. Ik moest het vooral niet vergeten op te nemen. Nee hoor dat doe ik echt niet. Dit zullen ze zien:


GASTENLIJST VILLA BvD
Donderdag 15 juni
Een dag voor de belangrijke tweede wedstrijd van Oranje tegen Ivoorkust zit een Ivoriaan aan tafel die van Rita Verdonk geen Nederlands international mocht worden, Salomon Kalou. Direct naast hem zit oud-Ajacied Jan van Halst, die zijn licht zal laten schijnen op de wedstrijden van vanavond. I.O.S. (voorheen Is Ook Schitterend) zorgt voor de muzikale omlijsting.


Morgen ga ik een nieuwe tv kopen. Die in onze slaapkamer is kapot gegaan. Ik heb al op internet wat rondgesurfd en zag wel goede aanbiedingen bij expert. Kan ik het weekend lekker in bed tv kijken, tenminste als ze hem nog bezorgen of in mijn auto willen laden.

Geen opmerkingen: