Sandy's statistieken

dinsdag 20 juni 2006

Oranje in Stuttgart

Arjan en zijn papa, Nico, hebben een geweldige tijd gehad in duitsland. Het was heel warm, veel bier en broodjes worst! Heel veel oranje in Stuttgart en mega gezellig. Bij villa BvD ging Nico met kalou en jan mulder op de foto! Wat wil je nog meer. En thuis bij de kennissen met michaela.



























Vrijdagochtend ben ik naar Scheer en Foppen geweest en heb een kleine tv gekocht voor 79 €. Ik heb ook een nieuwe water koker gekocht want die was ook stuk gegaan. Toen deed mijn bloedsuikermeter ook nog raar, dus als die met het nieuwe rolletje nog kuren vertoond, dan zal ik daar ook nog een nieuwe voor moeten... Zaterdag ochtend om half 10 werd de tv thuis gebracht. Ik heb de tv geinstalleerd en de video aangesloten. Daarna moest ik even wat boodschappen doen. Brood en beleg natuurlijk!
Zondag heeft Marinus mij opgehaald zodat ik de thuiskomst van Nico en arjan ook mee kon maken en een beetje hun verrassen. Nou dat was wel gelukt. Na veel files enz in duitsland en nederland waren ze blij dat ze weer thuis waren. Arjan en ik zijn rond 8 uur naar heerenveen terug gegaan. Gisteren moest de duitslandganger wel weer werken en dat viel ff niet mee. Ik had een vergadering en vandaag ben ik mijn stem weer kwijt. Als ik veel moet praten, heb ik dat wel vaker. Morgen gaat onze vergadering voor het internet cafe niet door. Kan ik lekker rustig aan doen.
Donderdag ga ik eerst zwemmen om half 10 en om 14,30 uur begint mijn golfles weer! Heb ik wel zin in.
Ik wacht nog met smart op mijn scootmobiel en het klepje voor mijn e-flow.

1 opmerking:

Jan zei

Hoi, mooie fotos van Oranje!