Sandy's statistieken

vrijdag 14 juli 2006

De scootmobiel is er eindelijk!

Hier is ie dan eindelijk! Het is een andere dan die ik zou krijgen. De gemeente heeft toch een ander merk voor mij bedacht. Het is de Sterling elite xs geworden. Een blauwe. Nou ja, ook goed toch! Rood was wel leuk geweest. Maar ik ben er blij mee. Nu nog even leren scheuren, ga ik zo even doen, een eindje de straat uit! haha. Eerst op het slakken tempo en dan op het haasje.... Die tekentjes staan bij de handbediening, lachen... Heb al wat fotootjes gemaakt. Op de achterkant zit een houder voor mijn ambulox tank gemonteerd. Ik denk dat dat de reden is dat ik een ander merk heb gekregen. Waarschijnlijk paste die niet op die andere omdat daar het mandje aan de achterkant zat en die er niet meer op kon. Bij deze zit het mandje voor. Ik kan alleen mijn golftas niet achterop hebben dus dat is wat jammer. Maar misschien lukt het wel hoor. Moeten we maar even proberen.

1 opmerking:

Patricia zei

Geweldig!
Nu kan je lekker overal naartoe met je scootmobiel.