Sandy's statistieken

maandag 31 juli 2006

Weinig te melden

Deze afgelopen week heb ik me vrij rustig gehouden. Door de warmte kwam ik niet echt toe aan alles wat ik nog moest doen. Ik heb het maar een beetje laten liggen, dat komt nog wel...
Gelukkig is het nu niet zo heet meer. Ik moest gewoon veel slapen overdag en ik heb mij daar ook maar aan toegegeven.
Dus veel beleefd heb ik dus niet. Af en toe zwemmen in het badje, met Macy naar buiten, internetten op de laptop, Scoomobielen enz.

Vandaag kwam mijn hulp en ik moest weer op de hometrainer. 's Middags moest ik weer over het internetcafé vergaderen.

Toen ik thuis kwam, belde de schilder op om ons huis te bekijken voor de offerte die we van hem willen hebben. Hij is ook nog even wezen kijken. Later belde een tweede schilder en die komt woensdagavond zijn voorstel geven. Dus we moeten maar eens kijken welke het gaat worden. We hebben nl besloten om het huis buitenom te laten schilderen. Het wordt echt een keertje tijd. Het is veel werk want er is toch achterstallig onderhoud. Eerst wordt in het najaar de boel geschuurd en een keer gelakt. In de lente wordt het dan afgeschilderd.

Woensdag gaan mijn ouders naar mijn familie in california voor 3 weken. Ik had wel mee gewild maar ik mag niet vanwege de wachtlijst. Tenminste, ik mag wel gaan maar dan kost me dat wachtdagen en ik moet al zo lang wachten! Ik ga wel weer als ik weer mag vliegen met mijn nieuwe longen!

Ik ga zo America's next top model kijken. Altijd leuk!

Geen opmerkingen: