Sandy's statistieken

woensdag 12 juli 2006

Ook goedemiddag

Vorige week was het af en toe minder zonnig en dan zitten we niet altijd buiten. Macy zit dan in het raam naar de vogeltjes te lonken. Op mijn werkkamer kan ze zo in de boom kijken en de vogeltjes zitten dan op ooghoogte. Lekker hapje...

Afgelopen weekend zijn we zaterdagmiddag naar Tilburg gereden. We zouden pas zondag gaan maar op het laatste moment heb ik hoekloos gebeld en gevraagd of ze voor de terugreis op zondag zuurstofcilinders konden bezorgen. Ze moesten vrijdag toch komen om mijn vat te vullen. Mijn twee reistankjes kunnen wel een dag overbruggen maar geen nacht. En met de concentrator heb ik voldoende zuurstof. Hoekloos deed niet moeilijk en vrijdag kreeg ik ook 4 zuurstof cilinders erbij. Wel kwamen ze pas tegen 18 uur. Omdat papa jarig was zondag hadden we donderdag avond kadootjes voor hem gekocht. Twee poloshirts. Mama zei dat hij die nodig had. Hij had er maar 1. Hij vond ze wel mooi.
Inmiddels had hij zijn katoor verhuisd naar de zolder, die hij helemaal als leslokaal heeft ingericht. Hij mest zijn katoor uit omdat er iemand anders was die het hele gebouw gaat huren. Nu werkt mijn vader vanuit huis. Wel goedkoper wanr nu heeft hij geen huur meer. Ook bellen ze nu via internet en nu kunnen we gratis met elkaar bellen. Ook skypen en msn-nen. de hoofdcomputer staat nu in de woonkamer zodat ik ook regelmatig met mijn moeder kan msn-nen. Ze moeten alleen nog een webcam aansluiten en dan is het helemaal top.

Vrijdag komt waarschijnlijk mijn scootmobiel eindelijk. Ik had er maar weer eens naar toe gebeld. Ze doen wel erg lang over twee kleine wieltjes eraf halen en een zuurstof houder erop zetten. Ik zei tegen die man dat het nu mooi weer was om er mee weg te gaan en dat vond hij ook wel. Nou ja, ze zullen me nog bellen. Bellen ze vast morgen als ik op de golfbaan sta, zul je zien....Nou ja, altijd uitgaan van het positieve, al is het soms wel erg moeilijk.

Donderdag avond is de voorstelling Heeren van het veen vanwege de opening van sportstad heerenveen. Ik heb nog even een mail gestuurd of ik dicht bij kan parkeren...ff afwachten.
Vrijdag avond heeft arjan personeelsuitje. Gaan ze waterskieen...Het wordt er echt lekker weer voor...Dan moet ik in mijn uppie eten. Komen we ook wel over heen.

Zaterdag gaan we eerst naar Santpoort en dan naar Bloemendaal aan zee voor cf beachdance Vorig jaar was het heel leuk en heel mooi weer. Dit jaar wordt het nog mooier weer dus zal het weer heel leuk worden...en gezellig. Gaan we lekker aan het strand zitten een beetje kleur krijgen. Volgende week is arjan vrij, gaan we lekker rustig genieten van het weer en lekker in de tuin zitten.

Geen opmerkingen: