Sandy's statistieken

zaterdag 23 september 2006

Alles is te veel

Maandag bij schilderen kreeg ik een hypo en voelde ik mij daarna helemaal raar. Ik voelde het aankomen. Het was ook erg warm in het lokaal. Ik had er rekening mee gehouden. Ik had dextro en een reep mee genomen. Na het eten voel ik mij meestal niet meer zo fit en dat blijkt dus wel. Ik heb gevraagd aan de directeur of ik evt in de middaggroep erbij kon. Hij vond het prima, nu moet ik alleen nog even met Gerrit overleggen, die dan de lessen geeft. Dat ga ik maandag doen. Dan ga ik als ik 's middags vergadering heb wel 's avonds.
Dinsdag heeft de fysio mijn rug gekraakt en gemasseerd. Dat luchtte erg op. Ik heb daarna nog wat spulletjes gekocht bij de hema, action en kruidvat. Daarna weer een gat in de middag geslapen. Ik werd wakker met een enorme warme rug, en koorts. 's Avonds na het eten werd het steeds erger. Zelfs mijn armen gingen gloeien.

Woensdag ochtend werd ik wakker en ik voelde mij weer iets beter. Ik ben toen wel naar het internetcafé overleg gegaan maar heb besloten om ermee te stoppen. Ik kan het er niet nog bij doen. Ik wil het dolgraag maar ik voel me op dit moment niet goed. Alles is eigenlijk te veel.
's Middags heb ik het boetseren ook afgebeld en ben ik in bed gaan liggen.
Maar goed ook want donderdag was ik weer fitter. Het was mooi weer en ben ik toch maar naar het zwembad in wolvega gegaan. Eigenlijk heb ik lekker gezwommen. Om half drie ben ik ook naar de golfbaan geweest en hebben An en ik hole 1 gespeeld. Jan kon niet komen want zijn brommobiel deed het niet. Hij had de deur waarschijnlijk niet goed dicht gedaan en daardoor bleef het lampje branden en toen was de accu leeg. Zonde.
Nu hebben we drie weken geen golfen en dan vanaf 19 oktober nog drie lessen. Dan is dat ook weer over dit seizoen.
Vrijdag heb ik wat rustig aan gedaan en om half 3 ben ik naar het zwembad gegaan. We kregen les van eric die ons vroeger altijd les heeft gegeven. Was wel weer leuk. Ik was alleen nadien zo moe dat ik bijna niet meer kon lopen. Ik heb er langer gezeten, in het koffiecafé dan ik wilde. Toch maar naar huis natuurlijk en ik plofte zo op de bank neer. Arjan kwam al thuis toen ik nog aardappelen moest schillen.
Na het eten zat ik er helemaal doorheen, heb wat op de bank tv gekeken en niet al te laat naar bed.
Vanochtend was ik om half 8 wakker, meteen mijn inhalaties gedaan, weer op de bank in slaap gevallen. Om 9.15 uur schrok ik wakker. Heb ik Arjan wakker gemaakt want die moest naar de kapper. Hij kwam terug met broodjes en daarna zijn we boodschappen gaan doen. We hebben net de zolder opgeruimd, alles aan de kant want we krijgen maandag een nieuwe HR combi ketel. De oude radson gaat vervangen worden voor de bosch!! yeah! We hadden vorig jaar zo vaak die gasten van enegrie service bij dat ding. Het is een huurketel en ze willen hem heel snel vervangen. Maandag dus. Joepie! Ze zeggen dat die heel zuinig is, kom maar op met de winter dan.
Ik voel me niet lekker, het zijn niet mijn longen, ik ben misselijk, koortsig en ik ben weer een kilo kwijt, dat moet niet.......
ik ga even een slaapje doen, misschien helpt het.

Geen opmerkingen: