Sandy's statistieken

dinsdag 12 september 2006

Drukke week

Wat een drukke week heb ik gehad. Ik had geen eens tijd om mijn weblog bij te werken. Erg he! Woensdag had ik een vergadering van het internetcafe dat nogal lang was en ook even niet uit mijn hoofd wilde verdwijnen. Het gaat nl niet zoals wij hadden gewild/gedacht en dat is niet leuk. Maar genoeg hierover.
's Avonds werd ik gebeld door de verpleegkundige van de insulinepomp. Ze vroeg of ik donderdag tijd had, want bij haar waren die dag afspraken uitgevallen. Ik heb altijd tijd (! ehm) voor mijn gezondheid wel he!. Ik heb de ochtend het zwemmen in wolvega maar afgezegd want 's middags golfen leek me jammer om af te zeggen. Dus donderdag ochtend kon arjan niet uitslapen want we moesten met z'n tweeen zijn om de instructies te volgen. Het is niet moeilijk en met drie naslagwerken komen wij er wel uit.
's middags op de golf baan bakte ik er niet veel van. Ik was toch wel moe, maar waarvan?? haha.

Vrijdag had ik de drukste dag allertijden. 's ochtends mocht ik in het promotie team van www.worddonor.nl mee "helpen" in thialf. In thialf waren de familiedagen. Allerlei stands voor heel de familie. Ik had met meneer huizinga afgesproken er om ongeveer 10.15 uur aanwezig te zijn. Maar ongeduldig als ik ben, ben ik eerder gegaan. Ik kon lekker dicht bij de hoofdingang parkeren en mocht zo doorlopen naar de stand. Het begon om 11 uur maar het was er niet druk. Maar ja dat is natuurlijk vrijdag. Ik hoop dat het het weekend wat drukker was geworden. Ik moest om 14 uur weer weg. En dat was zo snel om. Niet normaal. Ik moest nu naar sportstad heerenveen naar het zwemmen. Dat begon ook weer. We moesten eerder komen voor een rondleiding. Erg mooi bad, super luxe! We krijgen volgende week een pasje zodat je door de het draaihekje kunt. Dan moet je je omkleden in het pashokje en alles in een kluisje doen. Dit is een electronische. Je moet een pincode intoetsen en dan krijg je een kluisnummer toegewezen. Later moet je je pincode weer intoetsen en dan gaat ie open. Lastig voor oudere mensen want die snappen er niks van.
's avonds ben ik nog naar een verjaardag van een van de vrijwilligers van het internetcafe geweest. Niet zo lang hoor. Toen ik thuis was, heb ik mijn inhalaties gedaan en mijn bed in gedoken.
Zaterdagochtend toen we klaar waren, zijn we weer nar Santpoort gegaan. Om 16 uur gingen we naar een barbeque/reunie van de vrijwillige brandweer bloemendaal. Erg gezellig, goed eten EN heerlijk weer.
Zondag ochtend niet te vroeg uit bed gegaan. Rond een uur of half 1 gingen we naar dylans verjaardag. En daarna naar Peters verjaardag. Heel gezellig. Ook buiten, het was weer mooi weer gelukkig. Na het eten (chinees) zijn we rond 20 uur naar heerenveen gegaan.

Gisteren, maandag begon het harde leven weer. Arjans vakantie zat erop en werd hij om 6.18 uur wreed door de wekker wakker gepiept. Ik was ook al wakker en heb mij met de achterstallige was bemoeid. Mijn hulp heeft de twee wassen aan de droogmolen gehangen en toen was het in een dag tijd al weer op schema.

Vandaag doe ik niks, 0 ja mijn weblog bijwerken en mijn kleding uitzoeken. Morgen kunnen we zakken aan de weg zetten voor de kledinginzameling. Arjan heeft gisteren zijn kant van de kast gedaan en we hebben nu al drie zakken. Mijn kant moet nog. Daar ga ik zo aan beginnen.

Geen opmerkingen: