Sandy's statistieken

dinsdag 5 september 2006

Concert Acda en de Munnik

Maandag 4 september zijn we naar Santpoort geweest. We gingen na het ontbijt weg. Na een ritje van anderhalf uur rijden kwamen we bij arjans ouders aan. Konden we gelijk lunchen. Daarna zijn we naar de Macro geweest in Beverwijk.

Toen heb ik nog even geslapen en na het avond eten heeft arjans vader ons naar theater caprera gebracht. We mochten beneden langs lopen. Normaal moet je via het bos naar boven, over de duin lopen maar gelukkig mocht ik via de "artiesten ingang". Wij weten dat we dan de kans lopen om "ze" te zien en dat was ook zo. Maar we moesten doorlopen omdat we een security mee hadden. Die liep helemaal mee tot aan de plaatsen voor rolstoelers. Ik had hem niet mee genomen want zo'n klein stukje was natuurlijk niet nodig.... We zaten dus helemaal vooraan!!



Het was een mooie avond, geen regen enzo. Dus helemaal goed! Alle liedjes die wij mooi vinden kwamen aan bod. Eigenlijk vinden wij alle liedjes mooi!!. Ze kwamen drie keer terug... De avond ervoor hadden ze een ontploffing in de piano, en moesten toen improviseren. Wij hadden wel een "normaal" concert. Het is altijd bijzonder, zo'n live concert. Na afloop mochten wij ook weer onderlangs terug lopen. We hadden een groen pasje gekregen en inderdaad, we mochten door de hekken. Ik wilde nog eens met ze op de foto en dat is gebeurd! yes! Ik heb het gewoon gevraagd en dit is het resultaat. Met Paul en Thomas. Ik was weer op mijn best, ogen dicht...dat gebeurd mij weer! Meer foto's op webshots.



Dinsdag waren we laat wakker en na de ontbijt/lunch zijn we nog naar tilburg geweest. Even bij mijn ouders gekeken. 's avonds laat waren we weer terug in Heerenveen. Nog helemaal in de acda en de munnik roes...!

Geen opmerkingen: