Sandy's statistieken

zondag 20 mei 2007

Beetje weinig geschreven


Begin van de afgelopen week heb ik niet zoveel spectaculairs gedaan en daarom heb ik ook zo weinig geschreven. Voor mijn gevoel is het elke dag hetzelfde en dat is saai om te schrijven...en te lezen.
Maar nu weer even een updatje...
Dinsdag en woensdag waren van die saaie, gewone dagen. Beetje gerommeld, administratie gedaan, voornamelijk tv gekeken enz. Woensdag heb ik mijn stoma artikelen besteld en een broekbandafhouder omdat de meeste van mijn broeken net met de band op mijn stomaroosje vallen. Dat drukt dan op het stoma en kan er geen ontlasting uitkomen. Dat moet wel kunnen natuurlijk. Ook is het nog erg gevoelig als mijn broekband op het stoma drukt.

Donderdag op hemelvaart zijn we, onverwachts naar arjans ouders geweest want nico wilde een nieuwe computer gaan kopen maar wilde graag dat arjan meeging. We zijn, met nog duizenden andere mensen, naar de mediamarkt in haarlem geweest...file,file en nog eens file...dat kennen wij hier niet, echt erg...
We waren tegen 9 uur weer thuis. Arjan moest de vrijdag gewoon weer werken, hij had wel een uurtje vrij want hij moest wat zaken bij zijn bank regelen.
Toen hebben we vroeg gegeten en daarna ook nog boodschappen gedaan. Ik ben deze keer wel gewoon lopend achter het winkelwagentje mee gegaan. Vorige keer zat ik nog in de rolstoel want ik kon nog niet de hele winkel door lopen. Nu dus wel.

Zaterdag, gisteren dus, kwamen nico en zijn vriend annex buurman, bij ons en de buren een nieuwe schutting plaatsen. Het was prima weer en eigenlijk zag ik het niet zo zitten maar achteraf is het nu ook alweer klaar. Ze komen volgende week nog een dag of wat terug om het terras te doen maar eerst de borders en ook de buxushaag wordt verplaatst. Een hele tuinmetamorfose door de tuinruimers Piet en Nico. Willen jullie ook een tuinmetamorfose? Mail me maar dan zend ik het wel door aan ze. Haha.




Vandaag kwam mijn nichtje met haar man en zoontje op visite. Wij zouden al jaren bij hun in haarlem op visite maar het kwam er maar nooit van. Hun zoon is alweer 2 en ik had hem nog nooit gezien... Raar he, maar ja zo gaat het wel eens.



We hebben lekker in de tuin kunnen zitten. Toen ze weg gingen, werd het gelijk slechter weer en ging het ook regenen. We hebben even tv gekeken en daarna gegeten. Morgen ochtend heb ik een vergadering van het astma fonds. Onze nieuwe regioconsulente komt dan met ons kennis maken en ik wilde er toch ook bij zijn en dan weer langzaam mijn secretariaat oppakken. Het is nu wel rustig tot na de vakantie. Ik hoop in september weer mee te kunnnen zwemmen, en ook weer helemaal de administratie te kunnen doen. Morgen komt mijn hulp niet want ze is met vakantie naar portugal...wil ik ook!!!

Dinsdag moet ik naar groningen voor controle bij de transplantatie arts. Het gaat heel goed, ik blies vanochtend een FEV1 van 2.43 Heel aardig vond ik zelf...vorige week was het 2.27 in het ziekenhuis, ben benieuwd wat ik dinsdag blaas. Dat is bijna altijd hoger dan thuis...We zullen zien.
Ik hoop dat ik ook bij de stoma verpleegkundige terecht kan, want ik wil graag een steunband hebben, die zij moet aanmeten en moet aanvragen. In die band kun je een beschermkap plaatsen waardoor de stoma niet wordt afgekneld, dat is hoofdzakelijk voor het sporten en dat wil ik graag weer doen...Maar goed, moet maar even kijken of ze dinsdag tijd voor mij heeft.

Woensdag komt de trombosedienst weer en ook mijn fysio, dus de eerste helft van de week zit ik al met een volle agenda. Ik zal proberen snel weer te updaten...

Ik beloof niets, tot dan...

Geen opmerkingen: