Sandy's statistieken

maandag 14 mei 2007

Even weg geweest

Zaterdag was arjan eerder thuis zodat we toch nog vroeg naar Tilburg konden gaan. We waren er tegen 5 uur en hebben daar gekookt ipv nog in heerenveen. We hadden alles meegenomen. Mijn vader was niet thuis want hij was met zijn biljartclub naar wormerveer voor clubwedstrijden. Dit was voor hem bijna 8 jaar geleden dat hij een wedstrijd had gespeeld maar verleerd was hij het niet want hij was 1ste geworden en hij heeft de wisselbeker binnen gehaald..goed is ie he, mijn papa!



Zondag hebben we rustig tv gekeken en af en toe even buiten staan kijken, maar het weer was nou niet echt zo dat je buiten kon zitten. Na het avond eten zijn we weer naar heerenveen gegaan en we waren om half 8 weer thuis. Hebben we natuurlijk tv gekeken en zijn niet al te laat gaan slapen.
Arjan moest vanochtend weer vroeg werken en mijn hulp kwam weer. Ook de trombosedienst was er om half 10 en om 13 uur kwam de fysio weer met me trainen. Het gaat steeds beter. Ik heb vandaag 2 keer 10 minuten gefietst en vanochtend weer mee gedaan met nederland in beweging. Dat deed ik voor de transplantatie ook altijd, maar ik kon het niet zolang volhouden en vandaag ging het wel!!
Alleen de oefeningen voor de buikspieren kon ik niet echt mee doen, dat doet nog erg pijn en die heb ik dan ook maar niet gedaan. wel even geprobeerd...

Hier nog een fotootje van mij met mijn nieuwe nokia telefoon, die ik van mijn schoonvader heb gekregen. Erg leuk speeltje. Ik gebruik hem voornamelijk als wekker omdat ik anders mijn pillen op tijd vergeet in te nemen...

de groetjes en tot later.




Vlak voordat ik thuis kwam, na de transplantatie ben in geinterviewd, waarvan hier de link interview GSP Intensief Magazine van studentenplatform voor levensbeschouwing

Geen opmerkingen: