Sandy's statistieken

donderdag 3 mei 2007

Schoonmaak woede

Gisteren had ik al een stukje zullen schrijven, maar ik was er niet meer aan toe gekomen. In de ochtend moest ik me zelf redden tot mijn ouders er waren, en dat ging natuurlijk wel aardig goed. Heb tot 10 uur op de bank even tv gekeken en ben ook wel even weer ingedommeld. Arjan was om half 8 weg gegaan naar cursus en had mij 's ochtends de trap af geholpen.
Om half 11 waren mijn ouders er en we hebben samen koffie gedronken en zijn daarna nog wat dingen gaan regelen. Ik moest eerst naar de huisarts mijn ontslagbrieven brengen, nog naar de apotheek voor recepten en een voetbal kaartje voor heerenveen-ajax voor arjan gekocht want die spelen volgende week woensdag in heerenveen.

Toen hebben we nog boodschappen gehaald en waren we om 13 uur weer thuis. Rond 14 uur kwamen arjans ouders ook even op visite en hebben we heerlijk in de tuin gezeten. Mijn vader ging rond 16 uur weer terug naar tilburg omdat hij nogal wat werkzaamheden te doen had. Mijn moeder blijft mij nog even ondersteunen totdat ik mijzelf helemaal kan redden.

Toen arjan thuis kwam hebben we lekker gegeten en tegen 20 uur gingen zijn ouders ook weer naar het santpoortse terug.

Om half 11 gingen we naar boven en zijn we ook gelijk gaan slapen. In de nacht was ik steeds aan het ruzie maken met de poes...Mevrouw sprong steeds op mijn buik en een keer zo hard dat ik het uit schreeuwde en zelfs moest huilen. Leuk he, thuis slapen...met de poes!!! Ze is zich van geen kwaad bewust.

Vanochtend waren we redelijk vroeg opgestaan en heb ik mijn stoma en wond verzorgd en ik moest weer een nieuw naaldje zetten voor mijn insuline pomp, daarna gewassen en aangekleed. Toen de wasmachine gevuld enz..
Toen konden we naar beneden en dat gaat nu steeds zelfstandiger..
Beneden hebben mama en ik saampjes ontbeten en daarna is mama even boodschappen gaan doen.
Toen ze weer terug kwam, is de fysio weer geweest en ik heb met haar buiten het lopen geoefend zonder rollator. Het ging best goed maar mijn benen waren snel verzuurd..au...

Na de lunch hebben we alle kasten opgeruimd en alle medicatie en onderdelen die ik niet meer nodig heb, weggegooid. Toen alle andere medicatie weer ingeruimd en nu is beneden alles weer netjes. Ik heb nog heel wat kastruimte over..heerlljk gevoel zo'n opruiming!
Om half 4 zijn we op de bank gaan zitten en hebben we onze serie gekeken. Om half 6 kwam arjan thuis en hebben we gegeten.
Toen lekker uitbuiken op de bank en weer tv kijken, heerlijk he!

Morgen ochtend krijg ik visite en de trombose dienst komt dan ook. Dan moeten we de kasten boven nog opruimen en daar de overtollige medicaties ect nog uit verwijderen. Ook mijn kleding kast is een zooitje...dat moet ook weer even netje gemaakt worden.

Gelukkig heb ik hulp van mijn mama, die is onverwoestbaar en vastberaden om de boel op te ruimen. Ik weet soms niet waar ik moet beginnen, wel zo handig zo'n moeder!!

Ik ga nu nog even mijn mails lezen en dan slapen...hoop dat poes ook gaat slapen en mijn buik niet als trampoline gaat gebruiken vannacht!!

Geen opmerkingen: