Sandy's statistieken

donderdag 28 juni 2007

Drukke week gehad

We zijn weer wat rustiger. Dan kan ik weer in alle rust wat schrijven. Zaterdag heb ik rustig alle dingen in huis kunnen doen totdat arjan thuis kwam van zijn werk. Alle spullen die we voor hetweekend mee moesten heb ik vast ingepakt en bij elkaar gezocht. Toen arjan thuis was, moesten we boodschappen doen en daarna zijn we richting santpoort zuid gegaan. We waren er om een uur of 4. Er was niemand thuis. Tineke was naar de bos en duin school reunie en we zagen Nico al bij de buren zitten. Daar waren we nl voor uitgenodigd. Viv en mart, de kinderen van piet onze tuinruimer, waren allebei geslaagd en hielden een tuin feest met bqq. Het was heel gezellig hoor, niet zo heel veel gegeten want dat is nog niet echt goed voor mij, maar wel genoeg al dachten anderen er anders over...

We hebben wel voetbal gekeken....en ze hebben gewonnen! gelukkig wel he anders is het ook zonde van je tijd, twee keer 45 minuten voor de buis....

Zondag waren we om half 11 naar Minne en Tim, onze vrienden in alkmaar. We hebben gezellig zitten kletsen en heerlijk gelunched. Alleen het "noodlot" sloeg weer eens toe met mijn stoma. De huidplak liet spontaan los en alles zat er weer eens onder, bah... Ik had toch te vet gegeten...ai. Ik had natuurlijk mijn spullen niet volledig meegenomen dus kon ik met behulp van tape, van minne, alles goed afplakken en met een plastic zakje bedekken. Het hield goed stand tot we weer in santpoort terug waren. Hele schoonmaak operatie, maar het is goedgekomen. Weer wat geleerd; Ook altijd een huidplak meenemen!

De rest van de zondag hebben we rustig thuis gezeten. Maandag ochtend zijn we om half 11 vertrokken naar Dordrecht. Daar hebben we gelunched bij de voorzitter van stichting oef. Om een uur of 2 zijn we richting rotterdam gegaan en om kwart voor 3 konden we met spido, rondvaartboot mee. We hebben door de havens gevaren. Erg leuk. Om kwart voor 5 waren we weer terug en toen zijn we richting Ahoy gegaan. Daar hebben we wat gegeten en gewacht tot we de zaal in mochten. We zaten op de arena tribune op rijd 8 stoel 65 en 66. We konden alles goed zien. Om 11 uur was het afgelopen en konden we richitng heerenveen.

Onderweg belde nico op dat ze goed in bulgarije waren aangekomen. Marischa was er al een paar dagen eerder en het is er super heet. Of dat nou zo leuk is??? We zullen het wel horen.

Dinsdag ochtend kwam Petra weer om ons huis weer schoon te maken en ik moest naar de trombosedienst toe. Ik had eigenlijk maandag gemoeten maar ja, we waren weg he!
Nu moet ik pas weer op 10 juli.

Ik heb verder de dag gerust en veel op de bank gelegen en tv gekeken maar ook veel mijn ogen dicht gehad. Gisteravond hadden we weer een boottochtje van het astma fonds. Dat doen we altijd als afsluiting van het sportseizoen. Het was eigenlijk heel mooi weer. Hier kun je foto's bekijken: Image hosted by Webshots.com
by sandyroorda, foto's astma fonds afsluiting

Vandaag ga ik weer naar de oefenzaal. Ik ga met de fiets, het is wel mooi weer en dan heb ik al ingefietst...wat een streber he! haha.

Hier nog een paar foto's van maandag.



Geen opmerkingen: