Sandy's statistieken

woensdag 6 juni 2007

Tuinruimers weer in aantocht.

Gisteren waren de tuinruimers Nico en Piet er weer. De schutting is afgemaakt, de buxus is verplaatst en de vlinderplant is bijna voor zichzelf begonnen....maar we wachten het even af, een nieuwe plant kost nog geen 5 € zeggen ze...
Hier een foto impressie van gisteren.



Wat een werk he...de buxus gaat het overleven en alle andere planten ook wel. Arjan heeft alles opgeruimd en ik heb ook nog het een en ander geholpen. Ik kan nu ook weer wat doen. Ik heb energie zat!!

Vanochtend ben ik om 9 uur naar de trombose dienst geweest. Ik kwam in de gang Mevrouw Jansen tegen. Zij ging nog even naar dantuma en ik moest nog even prikken en dan zouden we even thee drinken bij het restaurantje beneden.
Zo gezegd zo gedaan..om 10 uur ging mijn pillen wekkertje en toen gingen we weer weg, althans we kwamen emmy van wolvega zwemmen ook nog even tegen, Even een praatje gemaakt, en toen moest ik deze keer wel 50ct betalen. Ik was overigens ook nog even wezen vragen of mijn oude kinderarts er was, maar hij was met vakantie. De poli kindergeneeskunde zit naast de trombose dienst. De kinderarts is nl ook clubarts van sc heerenveen en die hebben nu vakantie na zo'n enerverend seizoen.... toch!

Ik ben nog even naar de halfords geweest om een afstandhouderclip voor mijn autogordel te kopen zodat de riem die over je buik loopt niet op mijn stoma drukt. Als ik mijn steunband aan zou hebben met afschermcapje dan is het niet nodig.

Ook nog bij zeeman een trainingsbroek gekocht voor €4,99. Nou, goedkoper kan niet toch? Al mijn andere joggingbroeken/huisbroeken zijn veel te groot nog, dus heb ik maar eentje gekocht die wel past. Moet hem morgen aan in de oefenzaal. Daarna snel naar huis en mijn pillen ingenomen, alvast gelunched en nog wat op internet weer wat proefmaterialen besteld/aangevraagd. Kreeg vandaag ook al wat thuisgezonden nl die afplakstrips en rondjes. Morgen moet ik de plak ook weer vervangen, kan ik gelijk dat afplakrondje proberen. Ik heb nu een huidplak van mijn stoma vp-er gekregen en dat is wel goed. De huidplak is erg soepel en vormt zich naar de huid en plakt echt super goed. Ik heb nu al twee dagen geen vetlekkage gehad en de plak is nog steed niet los rond de stoma en dat is met die ik eerst gebruikte wel zo. Die is ook niet soepel en rekt niet mee met beweging.
Verder heb ik lekker in mijn nieuwe hangmat gelegen..heerlijk.

Toen arjan thuis kwam hebben we gegeten en is hij met het terras begonnen de tegels weg te halen want de tuinruimers zouden dinsdag weer komen. We moesten even informeren of we trommelsteentjes voor die dag kunnen laten bezorgen maar dat gaat niet lukken. In tussen belde nico dat ze morgen weer komen, dus om 9 uur staan de polen er weer...! Arjan heeft toen het hele terras eruit gehaald want we zouden eigenlijk het gedeelte bij de deur laten liggen tot maandag avond maar goed, dat is nu alvast weg.
We moeten morgen maar even kijken of we ergens steentjes kunnen ritselen...



Morgen moet ik ook nog even naar de oefenzaal in het abe lenstra stadion en dan breng ik gelijk mijn rollator terug naar de thuiszorgwinkel. Ik gebruik hem sinds tweede pinksterdag toch niet meer. Hij vangt nu alleen maar stof en hij staat in de weg in de gang. Arjan heeft hem even in de auto gezet en dan ritsel ik wel iemand van de parkeerplaats die hem er uit wil halen, toch? en anders lukt het me zelf ook wel weer...
Ik ga nu slapen, morgen de polen om 9 uur binnen laten..

Geen opmerkingen: