Sandy's statistieken

donderdag 21 juni 2007

Wij waren er bij!!

oranje fans



Ja, ik was er bij!!
Wat een wedstrijd, eerst viel het wat tegen, een goal tegen en toen de 1-1. Daarna was het bij vlagen aardig maar toen kwamen de verlengingen. Tja en toen kwam het spannende gedeelte. We konden echt niet meer zitten van de spanning...Slecht voor je hart hoor, zo op de tribune met alle fans in het oranje.
Heb mijn longen, Dat kan ik nu zonder te hoesten, uit mijn lijf geschreeuwd. Gelukkig zijn ze blijven zitten, haha...
Hier een filmpje van de ere ronde, klein stukje hoor...Zet het geluid maar uit want je hoort alleen gebrom...Hoe dat anders moet weet ik niet. We waren overigens op de fiets...mooier kan niet! Het was voor mij geweldig...Er komen wel meer van dit soort momenten...



jong ned tegen jong eng 20 juni 2006.3gp

Image hosted by Webshots.com
Klik op de foto als je meer voetbalfoto's wilt bekijken.

Up-date

Vandaag veel gedaan. Ik moest naar de oefenzaal en het ging vandaag zeer goed. Geen last van spieren die niet mee wilden werken. Dat was vorige week wel zo. Lekker getrained vandaag dus.
Daarna nog even naar de golfbaan geweest en even mijn leraar opgezocht. Ik moest even overleggen wanneer we weer kunnen komen ivm zijn drukke schema op de golfbaan in Leeuwarden en op donderdag is hij alleen nog in heerenveen. Morgen moet ik de anderen van ons groepje even vragen welke tijden op donderdag ze kunnen. Ik heb er wel weer zin in...

Daarna besloot ik spontaan om even bij mij nichtje margriet op visite te gaan. Het was drie uur en dan komt ze uit school. Ze was al thuis en onderweg kwam ik mijn tante tegen die op weg was naar huis. We hebben even in de tuin gezeten en toen kwam mijn neefje hendrik ook thuis van school. Zaten we goed en wel buiten, begon het licht te regenen. Om 16 uur ging mijn tante naar haar werk en ben ik rond 17 uur naar huis gegaan om te koken...Ik had alweer honger!

Na het eten zijn we even naar action geweest. Ik wilde nieuwe hoeslakens kopen want de oude lakens passen opeens (zeker te vaak gewassen) niet meer goed en gaan gedurende de week steeds van het matras los..en dat is waardeloos natuurlijk. Ook wilde ik een schrift met ruitjes kopen, dan kan ik daar mijn pillen schema in maken en ze afstrepen. De map die ik van het ziekenhuis had gekregen, is nu aardig vol aan het worden, en anders vergeet ik wele pillen ik op welk uur ik moet nemen.
Ik heb overigens veel meer gekocht dan ik van te voren had bedacht om te kopen. Is wel vaker zo..haha.

Morgen hebben we 's middags een vergadering van het astma fonds bij mij thuis, dus hoef ik niet weg...en dan kan ik alvast de spullen klaar zetten voor het weekend.
We gaan zaterdag naar santpoort en hebben bij Piet (de tuinruimer) een tuinfeest ter gelegenheid van het slagen van zijn beide kinderen. Zondag ochtend gaan we naar onze vienden in Alkmaar en maandag gaan we naar het concert van Danny de munk in de ahoy. Lijkt me gaaf. We zouden naar zijn theater tour gaan maar ja toen was het uitverkocht. Ik zag het op tv en heb gelijk kaartjes besteld.
Onze buurvrouw past het weekend op Macy, maar ze weet nog niet dat ze zichzelf moet vermaken het gehele weekend. Wat zal ze slapen...

Geen opmerkingen: