Sandy's statistieken

maandag 17 maart 2008

Dag twee

Vannacht redelijk goed geslapen, zelfs een paar keer tijdens tv kijken in slaap gevallen. Vanochtend weer vroeg wakker, want ik moest bloedprikken voor de prograft spiegel. Verder een ontbijtje gehad en wassen en aankleden. Toen een klysma gekregen en weer een liter colofort. Verder ben ik even bij bjorn wezen kletsen. Hij wacht op een re-transplantatie en staat Hoog Urgent. Hopen dat er gauw longen voor hem zullen komen.
om twaalf uur kregen we weer onze warme maaltijd en daarna begonnen mijn buikklachten weer toe te nemen en heb ik de middag in bed doorgebracht. Net voor het eten kwam de nurse practitioner nog even kijken en heeft even mijn buik gecontroleerd. Ze dacht dat alles nu op gang is gekomen waardoor ik nu weer pijn heb. Ik moet er even doorheen. Makkelijker gezegd, zegt ze zelf ook. Er is tegen de pijn niet zoveel te doen helaas. Ik mag misschien morgen of woensdag weer huiswaarts keren.
Verder ben ik gevraagd om morgen een hoorcollege te geven aan medische studenten die nu bezig zijn met alle facetten van fysiotherapie. Ze zijn nu bij fysio en transplantatie oid. Ik mag dan vertellen over de transplantatie...Ben benieuwd hoeveel er nu in de zaal zitten!!

Geen opmerkingen: