Sandy's statistieken

zondag 16 maart 2008

Nu ik...

Ik lig weer in het UMCG, op kamer 67 afd D3. Gisteren was de pijn in mijn buik niet meer tehouden en belde ik vanuit tilburg toch maar naar groningen. Ik kon gelijk komen naar de centrale spoed opvang maar we moesten nog wel 2,5 uur rijden. Het blijkt dat mijn opstijgende dikke darm weer helemaal vol zit en heb op de afdeling gelijk een klysma gekregen waardoor er al wat los kwam. Ik heb in de onderzoekskamer geslapen en vanochtend ben ik naar de zaal gegan. Daar heb ik gelijk gedouched, nieuwe plak erop en een nieuw insuline naaldje. Toen kreeg ik ook weer colofort te drinken en een nieuwe klysma. Die zijn nu behoorlijk aan het werken. We zullen afwachten of de pijn enz snel over is.
We verwachten niet dat deze opname lang duurt...we zullen wel zien.

Geen opmerkingen: