Sandy's statistieken

maandag 5 mei 2008

Mooi weer!

Vrijdag heb ik een dagje tuin gehad. Ik heb de zomerdekbedden over de droogmolen gegooid om ze lekker uit te laten waaien. Toen de plantjes in de bakken gedaan, poes verveeld, tuinstoelen naar buiten gezet en lekker in de hangmat gehangen. Tja, toen ik eenmaal lekker lag te hangmatten, begon het te regenen. Ik als een idioot de dekbedden weer naar binnen en ook maar gelijk weer in de nieuwe (!) overtrekken gedaan. Inmiddels was het weer droog en heb ik weer "gehangmat"...



Zaterdag was weer een boodschapdagje. Eerst naar Jumbo en de bakker. Thuis hebben we lekker ontbeten en 's middags zijn we naar het centrum gegaan. Ik had nog wat hemdjes nodig en een shortrama want de pyjama's die ik nu heb, zijn gewoon te warm. Normaal had ik het altijd koud maar tegenwoordig smoor ik 's nachts van de hitte. ook is het raam al een tijdje 's nachts open. Ik heb nu dus mijn zomerdekbed er weer op en dat is beter. Ik denk dat het nu weer een stukje beter gaat en daarom heb ik het zeker weer lekker warm.

In het centrum hebben we de streetparade gekeken en de show van marchingband van rensen. Het was het jeugd korps en ik vond het niet zo heel bijzinder eigenlijk. Vroeger toen heel veel van mijn vrienden en vriendinnetjes erbij zaten, was het een enorm groot en goed korps. Ik mocht er niet bij want ik was vaak ziek en zeker als we door de regen heen moesten gaan. In die tijd is wel de liefde voor de fanfare ect ontstaan. 's Avonds was nl de taptoe thialf Ik had inmiddels allang kaartjes via internet besteld en kon ze voor aanvang afhalen. Er waren hele goede korpsen nl uit: wezep, hoensbroek, scheveningen, heerlen Stiens, lutkewierum en het pasveer jeugd en senioren korps uit Leeuwarden. Dat is echt een heel goed korps. Een collega van arjan speelt daarin mee. Ook de glasblazers waren er. Ze kwamen als eerste en in de pauze speelden ze ook nog. Ik vond het wel een leuke avond.

Ik was alleen mijn pillenpot vergeten en heb dan ook de pillen pas om 23 uur genomen. De sonde was ook leeg en ik had ook geen nieuwe zak meegenomen. Ach, moet kunnen, we waren nadat het afgelopen was ook snel weer thuis. Ik neem bijn altijd mijn pillen op tijd, nu dus niet, zou ik straf krijgen?? Haha. Kunnen ze in de studie ook zien dat het wel eens een keertje voorkomt dat je niet op tijd je pillen neemt.

Zondag hebben we niks gedaan. Arjan wilde, toen ik het voorstelde niet fietsen. Hij lag op de bank. Toen ik lekker buiten in de hangmat lag wilde hij opeens even weg. Ik had geen zin. Hij is even zelf weggegaan om bij Bos en tuin te kijken voor plantjes....was het gesloten. Toen wilde hij opeens even fietsen. Ja, ik lig net zo lekker, ik heb geen zin hoor. Dus hebben we lui, elk op zijn manier de zondag gevierd, zal ik maar zeggen.

Vandaag heb ik de was buiten gehangen op de droogmolen. Eigenlijk is het nu al bijna droog en heb ik weer in mijn hangmatje gelegen. Tja, dat is nu wel mijn favorietje...Ik heb ook weer even mijn radiootje gevonden en de stoelkussens van zolder gehaald. Macy heeft heerlijk op een kussentje gelegen en toen wilde ik even naar binnen en ze ging rustig mee. Ik ga nu eten koken. We gaan vanavond naar jong heerenveen tegen ajax. Dus moet ik klaar zijn als arjan thuis komt, want het begint al om 18.30 uur.

Geen opmerkingen: