Sandy's statistieken

woensdag 21 mei 2008

Uit logeren

Zo weer een week of wat voorbij. Het gaat prima en ik heb het wel druk (!) Ook wel weer leuk hoor. Ik zit nu niet meer gedwongen in huis natuurlijk en bovendien geniet ik echt van mijn tuin met de mooie dagen. Vroeger (ik heb het dan over "voor de transplantatie")bleef ik ook nog wel veel binnen want ik werd vaak benauwd van het warme weer en dan was het in mijn woonkamer net iets koeler dan buiten. Nu zit ik regelmatig in de tuin of ik wandel wat en tegenwoordig heb ik het fietsen echt ontdekt. Ik was er wel een paar keer mee weggefietst maar het zat niet in mijn systeem. De auto wel...ik nam voor het kleinste stukje, naar de brievenbus in dit geval, al de auto. Nu ga ik wat vaker op de fiets.
Meestal naar het internetcafe want dat is echt super dicht bij. Ik geef nu dinsdagmiddag computerlessen aan beginners. Ik had eerst een chinese dame maar die is de laatste twee lessen iet op komen dagen. Toevallig kwam er een nieuwe cursiste en die wil wat meer kunnen met Word, dus dat doe ik dan. Erg leuk om te doen.
Maandag middag nadat margriet weer klaar was, heb ik wat gelunched en heeft willem mij opgehaald voor een rayon commissie vergadering in Sneek. We hebben weer een aardige vergadering gehad. Ik kon met Sandra onze rayon consulente weer mee naar Heerenveen terug rijden.
Verder moest ik uitnodigingen maken voor onze jaarlijkse sportafsluiting. Erg veel organisatorische rompslomp, maar het moet gebeuren. Dinsdag heb ik dat naar de kopierdeij gebracht en het werd ter plekke gedrukt voor me. Toen alle enveloppen vullen enz, enz.
Vanochtend moest ik alle uitnodigingen brengen naar degene die vanavond naar de sport gaat zodat die daar zoveel mogelijk uit kan delen. Alles is gelukt.

Ik ben ook nog bezig met onze clubkrant de H-eigenwijzer te maken maar daar heb ik Hil gelukkig nog voor. Wij samen, doen de redactie. Ik moet er nog een voorwoordje voor maken maar dat komt wel goed...ik ken mijzelf wel een beetje. Hoe meer druk hoe beter ik presteer..haha.

Ik moest ook nog mijn koffertje pakken, mijn sondevoedings, stoma en logeer spullen bij elkaar zoeken. Ik ben nu nl in Assen bij mijn vriendin Lydia. Ik ben nu aan het oppassen op de twee jongste kinderen van haar. Ze zijn nl met de oudste zoon naar de school in groningen waar hij in september naar toe gaat. Ik ben dus heel erg serieus aan het oppassen: blogje bijwerken..He waar zijn de kinds gebleven??? Zonet waren ze beiden nog in deze kamer waar ze allebei ook aan een computer zaten..
Toen vroeg de jongste of ie tv mocht kijken boven, en ik vond het wel goed, dus die is als het goed is boven...maar waas is Elisa dan?
Ze ligt inmiddels naast haar broertje naar nickelodeon te kijken, of was het nu jetix?? Ik hou het allemaal even niet.

Morgen gaan we naar het museum hier in Assen. We gaan naar het terracotta leger kijken. Ik had als eens eerder hierover verteld en dat de rij op een zondag zo lang was dat we maar naar de kinderboerderij zijn gegaan. Toen hebben we besloten dat ik hier een paar nachtjes kom slapen en dat we dan door de weeks een keertje naar het museum moeten. Nou dat is dus nu!!
Wat we de rest van de week doen, zien we wel...

Zaterdag ga ik naar de stoma verenigingsdag hier in het van der valk hotel. Dus vandaar dat ik dit loggerpartijtje nu heb gepland. Arjan wilde wel mee die dag maar hij moet dan werken. Hij haalt me zaterdag ook weer op, we gaan dan gelijk door naar Santpoort, waar arjan mij afzet bij zijn ouders en rijdt dan vervolgens door naar amsterdam waar hij de introduktie van de nieuwe seat moet bijwonen voor zijn werk.

Zondag gaan we naar zandvoort een dagje racen met david ennn...rob kamphues. David zat vorig jaar in het programma de reunie en zo mocht ie eens mee racen, en toen mochten wij ook een keertje mee en dat is zondag...

leuk allemaal he! Ik wens iedereen fijne dagen, volgende week blog ik wel hoe het allemaal gegaan is!

Ah daar zijn ze weer, hopen dat boven alles nog heel is...heb even niet zo heel goed opgepast...heb ze lief gehouden door ze een koekje te geven...slechte oppas!!!

doei!

Geen opmerkingen: