Sandy's statistieken

maandag 9 juni 2008

Weer naar huis

Ik mag vandaag naar huis. Als Arjan vrij kan nemen, dan zijn we vroeg thuis vanmiddag en anders zie ik hem aan het eind van de middag wel verschijnen.

Gisteren heb ik wel een redelijk goede dag gehad, eerst weinig last van mijn buik maar toe nwe dan eindelijk op een terrasje zaten en wat zouden eten, kreeg ik weer maagpijn. Toen maar terug naar mijn kamer. Ik hd mijn broodmaaltijd afgezegd maar ik had wel honger. Ik pas met de theeronde van 20 uur een paar crackers en bouillon gevraagd. Ik was toen ik weer in mijn kamer was, begonnen met coloforte en dat werkte wel redelijk op tijd, er kwam toch weer veel uit.

Vanmorgen was ik redelijk vroeg wakker want er was een herrie en ik heb het raam open staan. Er kwam, toen ik nog in bed lag een ramenwasser in zo'n hangbakje voorbij sjesen, met luide radio muziek. Toen kwam ook de helicopter terug. Verder werd ik ook geprikt, weer 8 buisjes...(papa, erg he)

Toen ben ik maar gaan douchen en daarna kwam eindelijk mijn verpleegkundige met de mededeling dat ik om 10 uur moest blazen en longfoto moest gaan maken.
Om half 10 kwam mijn arts met de nurse practitioner en die vonden dat ik vandaag wel naar huis kon en dat ik maar moest gaan spelen/experimenteren met coloforte.

Dus lekker weer naar huis. Kan ik het voetballen weer thuis op mijn lcd tv bekijken vanavond...Fijn he!
Ik ga nu mijn warme hap maar eens nuttigen, nasi! Dat vind ik hier wel lekker.

dus niet meer komen/bellen naar het UMCG, Ik ben weer gevlogen!

doei

Geen opmerkingen: