Sandy's statistieken

vrijdag 3 april 2009

Trouwdag Marischa en Marinus



3 april was het zover voor Marischa en Marinus. Arjan en ik gingen 2 april naar santpoort zuid toe. De duitse vrienden waren ons komen halen, we zijn eerst naar de orchideeen hoeve geweest, daarna naar giethoorn want we wilden gaan varen maar er was nog niks te huren, alles was nog dicht. Met pasen zou alles open gaan, tja maar dan zijn we er niet..hihi.
Toen hebben we maar even een wandelingetje gemaakt. Ook leuk. Het werd al wat later en we wilden ook nog ergens gaan eten. Eerst naar heerenveen om onze spullen en de hond te halen. Die mocht mee naar santpoort.
's avonds zijn arjan en de duitsers naar circus in zandvoort gegaan, een speel hal. Ik ben thuis gebleven met mijn schoonmoeder want ik was best wel moe en ook wat verkouden. Dat kwam weer door de airco in van der valk in emmeloord waar ik een stoma forum dag van welland bij heb gewoond. Ook had ik die avond een healing van Divyeal...daar was ik erg moe van geworden, zoveel energie heb ik gekregen van die man.
Maar goed,
Vrijdag was het zover! Marischa en Marinus gingen trouwen. Ze waren allen best wel nerveus...Om half 9 haalde ik met tineke marischa op om naar de kapper te gaan. Ik werd, net als moeder en bruid mooi opgemaakt en flink gekapt. Ik zag er prachtig uit en de bruid en moeders ook hoor! haha.
Rond 11 uur gingen we marischa aankleden en zelf onze trouwkleding ook aantrekken.
Om half 1 kwam Marinus in een Blauwe buick aangereden en er stond een prachtig bloemstuk op. Ook het bruidsboeket was super mooi. De getuigen kregen een corsage.
We gingen eerst de foto's maken bij de molen in santpoort noord. Het was stralend mooi weer. We mochten er zelfs op, hele mooie foto's gemaakt. Arjan was gevraagd om foto's te maken. En zoals ik het nu gezien heb, zijn ze erg mooi geworden. Er zijn wel meer dan 1000 gemaakt....pfff.

Om 15 uur waren we in het stadhuis van Bloemendaal waar ze het JA woord gaven. In de hal konden we mooie foto's maken en daarna gingen we naar de zoete inval. Daar hebben we met 20 man eerst op een terras gezeten, kregen taart, drankjes en wat kleine hapjes. Ik kreeg wat last van lage bleodsuikers en mocht een broodje bestellen, moest eignelijk wel!!!
Om 18 uur gingen we bowlen en daarna gingen we grillen, eten en als klapstuk kwamen ze met een bruidstaart aanrijden. Die was mieters zoet maar overheerlijk!
Tegen 22 uur gingen we allen richting santpoort zuid, nog een afzakkertje nemen...
Tegen middernacht ging iedereen richting bedje.



Het was, mede door het mooie weer een super mooie dag en ik hoop dat Marischa en Marinus zeer gelukkig worden/blijven. Nu is marischa aan het bijkomen van haar been correctie. Sterkte!

Geen opmerkingen: