Sandy's statistieken

zondag 26 april 2009

Een fijne week!

Maandag 20 april 2009

Ik werd 's ochtends gebeld door de examen commissie van de golf club. De inschrijving van het golfregel examen was weer begonnen en ik stond op de lijst van herkansers...Tja, ik was vorig jaar op 25 juni gezakt. Ik was toen heel erg aangeslagen door het overlijden van Elvira en ik was zelf ook niet goed. Ik was toen net thuis van het ziekenhuis ivm die buikpijnen.
Maar goed, ik heb mij er toen in verslikt want het was meer stof om te leren dan ik dacht en de valkuilen wist ik nog niet. Maar dat ter zijde... Op 29 april om 20.00 uur in de nieuwe school aan het VMBO plein, hier nog geen drie straten vandaan werd het examen afgenomen. Ik moest wel nog naar het clubhuis om mij in te schrijven..

Om half 2 had ik weer schilderen, de laatste les dit seizoen. Ik mocht het kado voor Gerrit regelen. Dat doen we meestal aan het einde van de cursus. Iedereen had 2 € betaald en ik heb toen gelijk het allemaal gekocht. Ik vond een mooi windlicht met schelpen eraan, met een kaars erin en ik heb er een boekenbon bij gedaan. Volgens mij vond Gerrit het wel heel leuk. Ik heb mijn best gedaan. De laatste les ben ik weer verder gegaan met mijn ballerina en stierenvechter. Die is nog steeds niet af en ik hoop het toch wel voor september klaar te hebben...

Verder had ik 's avonds weer bewustwordings cursus over het 6e chakra, het derde oog. Daar zit je intuitie. Erg interessant want ik had in een meditatie het gevoel dat ik zweefde en ik hoorde niet alles. Ik was dus reizende en heb mijn vrijheid gekregen. We moesten een roos reading doen maar ik kreeg een knotwilg te zien, met hele dikke wortels en heel wilderige takken. Ik was dus wel goed gegrond maar in mijn hoofd was/ben ik heel erg druk. Ik ben nu wel geland, ik was wat zwevende richting hemel, toen ik nog niet getransplanteerd was. Ik ben nu duidelijk op aarde geland. Ik mag nu verder gaan, in dit leven beleef ik al mijn tweede leven. Mooi is dat he! Ik heb niet het gevoel dat ik al een eerder leven op aarde heb gehad. Ik ben me er wel van bewust dat ik een bevoorrecht mens ben door die nieuwe/tweede kans. Met deze bewustwordings cursus, heb ik geleerd om echt op mijzelf te vertrouwen en om mijn spirituele kant, die ik toch heb, kan benutten in alles wat op mijn pad komt.
Dat doe ik dus met regelmaat. Zeker als ik met de hond buiten ben, kan ik heerlijk de frisse lucht inademen en in het parkje nieuwe energie opnemen. Dat werkt voor mij heel goed.

Verder zou mijn brief die ik naar de gemeente raad heb gezonden deze dag in de vvd fractievergadering op de agenda gezet worden. Ook kreeg ik een brief van de gemeente dat deze brief op 18 mei als ingezonden stuk in de gemeenteraads vergadering wordt opgenomen. Ben benieuwd! We moeten het afwachten.

Dinsdag 21 april 2009

Om half 9 kreeg ik mijn MCT-boter geleverd, altijd lekker vroeg...Daarna fijn gesport, iets later dan anders maar het ging wel redelijk. 's Middags ben ik bij Betty geweest en zij gaat ook thuis lesgeven. We gaan de cursisten verdelen en proberen het zelf voort te zetten. We wachten ook maar weer af wat er in de gemeenteraad wordt besproken.

Donderdag 23 april 2009

Om 9 uur ben ik naar de golfbaan gegaan, ik dacht dat Martin er wel zou zijn maar er was alleen een schoonmaakster bezig. Ik zag er een computer staan, die stond niet aan, en het blijkt dat je nu alles via de computer moet doen. Lessen inboeken ect. Wel hing de lijst voor het regelexamen aan het bord. Dus heb ik mij er op gezet en ik kon mij ook opgeven voor het praktijk examen maar ik moet eerst met martin overleggen hoe ik dat moet gaan doen...Het sinds november geen club meer aangeraakt en ik heb het ook niet gemist..tjonge...en dat moet naar de transplant games!!! haha.

Daarna ben ik naar de mondhygieniste geweest, ik was binnen 20 minuten weer klaar. Ze maakt het gebit tegenwoordig schoon met een natrium houdend goedje schoon dmv blazen. Dat werkt heel super. Ik heb dan minder last van bloedend tandvlees en dat moet ook ivm infectie gevaar. Verder heb ik niet meer zoveel tandsteen als toen in nog moest inhaleren.

's Avonds gingen we naar theater. Naar leeuwarden, de harmonie. We hadden de voorstelling van budget tv geboekt. Nou, ik snap wel waarom ze zo weinig tv kijkers hebben voor dat programma. Ik vond het echt super saai. Af en toe wel een grapje waar ik om moest glimlachen maar verder was het echt niks...Jammer van zulke goede cabaretiers. Ik zou zeggen, stop gelijk met de tv en theatershows want dit is echt te laag voor hun doen...sorry!

Vrijdag 25 april 2009

Om half 10 had ik een overleg over het gebeuren van het internetcafé en wat we nu willen...We zijn gebeld door de Leeuwarder Courant. Zij hadden het via de fracties gehoord en vroeg of wij een interview wilden geven en daarom moeste nwe even met elkaar om detafel zitten, om ons verhaal samen te vatten. Ik moest om half 11 naar het sporten en was wel een beetje te laat...altijd he! (Roorda eigen!!!)
Ik heb niet echt veel gedaan, wel veel gepraat met wat bekenden...moet ook kunnen. Wel heeft Peter mijn heupgewrichten weer gemobiliseerd. Het blijkt dat mijn balans in de heupen niet goed is. Ik sta teveel op mijn linker been zodat ik vaak pijn heb in mijn linker lies en als ik dan te ver moet lopen krijg ik pijn in mijn linker knie..en ga zo maar door.
Door simpel weg een paar keer de balant te veranderen, eerst op links staan en dan op rechts en dat een paar keer doen, kan het verholpen worden. Ook moet ik liggen en dan de heupen kantelen en de benen uit elkaar leggen en mobilisren. Sinds een aantal weken doe ik dit ingepast in mijn trainingsschema en ik heb veel minder pijn in mijn benen. Esmeralda van de bewustwordingscursus heeft mij dat gezegd tijden een healing en dat heb ik weer aan Peter gezegd die dar wat mee kon. Dus dat gaat nu ook steeds een stukje beter. Alleen mijn gewicht is nog steeds niet goed terwijl ik als een bootwerker eet. (dat zegt Arjan) maar hij heeft wel gelijk.

Zaterdag 25 april 2009

Geert-arend in de wedstrijd tegen volendam.

We hebben de hele dag een beetje aangerommeld. Eerst boodschappen doen, brunchen, tv kijken. En ik heb in de zon gezeten en ben gaan leren voor het regel examen. Moet het toch een keertje gaan leren want twee uurtjes lezen is echt te weinig...Paar examens op de computer gedaan enz. Na het eten belde Eldert of ik nog naar het voetbal wilde gaan. Heerenveen tegen Twente! (1-1)JAH, hij had nog een seizoenskaart over. Fijn zeg, heb ik mijn neef weer zien voetballen. Wel had ik vorige week heerenveen tegen volendam gezien op tv...gewonnen! Heerenveen speelt straks (17 mei) tegen twente voor de beker, in de kuip.
Ik ben al op scharrel gegaan naar seizoenskaarten waar ik een kaartje op kan kopen. Mijn oom ging zelf maar mijn buurman die gaat niet en die kaart mag ik gebruiken om kaartjes te bestellen. Iedere seizoenskaarthouder mag een kaart bestellen...tjsss, nu maar hopen dat je er een krijgt.

Zondag 26 april 2009

Marischa is jarig, tim ook! We waren redelijk vroeg wakker, hebben ontbeten en zijn rond half 12 gaan rijden naar santpoort. Marischa hield haar verjaardag op zaterdag met een barbeque maar wij gingen naar voetbal! Dus zijn we zondag gegaan. We hebben gezellig tv gekeken, de F1 race en daarna kwamen marischa en marinus. We hebben heel gezellig gegrilled want het regende opeens!. Ik heb me volgevreten...en dat was heerlijk. Ik kreeg wel een beetje last van mijn buik maar ik had GEEN pijn! We hadden er een vleesje opgelegd en mijn schoonvader nam een hap en spuugde het zowaar weer uit. Ik ook proefen en het was gewoon bedorven. Dus dat hebben we weggegooid. De verpakking was niet open geweest, het was de zaterdag gekocht...
Maar al met al hebben we lekker gegeten. Tegen een uur of acht zijn we weer richting huis gegaan. Chica was mee en die ligt dan gewoon op de achterbank te slapen. En ik hang meestal ook in de stoel te maffen. Ik heb overigens wel golfregels zitten leren op de heenweg. Ik weet al best veel dus....kom maar op!

Geen opmerkingen: