Sandy's statistieken

zondag 5 juli 2009

AquaZoo

Gisteren waren we vroeg op, tenminste..we zouden vroeg op maar na onze nachtelijke steegfeest hadden we nog liever wat langer geslapen. Om 9 uur stonden we met onze slaperige kop in de Jumbo onze wekelijkse boodschappen te doen. Zijn we eerst weer bij onze bakker broodjes gaan halen. Om half 10 waren we weer thuis en moesten we ons lekker ontbijtje naar binnen werken.
Om 10 uur zou Meindert met Thirsa en Kyra komen want we gingen met z'n allen naar AquaZoo in Leeuwarden. We hadden meindert kaartjes gegeven op zijn verjaardag.

Toen ze kwamen, waren we nog wel even bezig met ons ontbijt en ik had weer erg lang werk, vond Arjan. Ik heb een paar broodjes gesmeerd voor onder weg want met de bbq heb ik weer te veel gegeten, iets te veel vet eigenlijk. Dus moest ik maar weer even op mijn mct dieet...ja sure!! hihi.

Na 11 uur waren wij in Leeuwarden. En we volgden de Zoo route. Het was lekker zonnig, best wel warm in de zon. We hebben de vogelshow gekeken en alle dieren proberen te sarren, ze gaven er niet veel om, ze lagen lekker in de schaduw en ze waren eigenlijk voor niets te porren. Puur door de warmte. Hieronder een aantal leuke foto's.







Toen we thuis kwamen hebben we patat en frikandellen opgehaald..weer wat vet, maar met creon is het meegevallen vandaag met mijn buik, of het moet nog komen...
Vanochtend een lekkere rustige dag, wel de was gedaan want de buienradar liet zien dat het vandaag nog mooi warm bleef maar dat het vanaf morgen buiig gaat worden. Dus de droogmolen was weer in bedrijf. Maakt mij verder niks uit of het nu op een zondag is. Morgen komt Margriet weer helpen en dan heb ik mijn was al klaar. Alles gelijk in de kast, dat vind ik toch zo fijn...waar een mens al niet gelukkig van kan worden.

Maar oke, we hebben echt een super leuke week gehad en ik denk dat er nog vele leuke weken gaan komen...

Geen opmerkingen: