Sandy's statistieken

vrijdag 31 juli 2009

Van Limoges naar Tilburg.

Dag 9, dinsdag, 28 juli 2009

Van Limoges naar Tilburg.

Ook deze nieuwe dag begon voor mij weer vroeg. Ik werd wakker omdat ik een enorme productie voelde opkomen en ik kon deze mooi kwijt voordat we weer op reis gingen. Om 8 uur gingen we naar het ontbijtbuffet, voor 5 € per persoon. Ik heb broodjes met jam gegeten want er was geen beleg. Niet echt veel maar genoeg gegeten. Om 9 uur waren we klaar en kon de reis naar huis worden aangevangen. Eigenlijk waren we snel in BelgiĆ«, daar stond een heel leger douaniers ons op te wachten, later bleek dat er een aantal zware criminelen waren ontsnapt, maar dat wisten wij toen niet.
De douaniers deden niets, ze keken naar de nummerborden en naar de mensen in de auto’s die passeerden. We hebben regelmatig gestopt en kwamen pas bij Brussel in de file terecht omdat we daar rond 16 uur in de spits langs kwamen. Ook bij Antwerpen hadden we wat file. Verder nooit gehad. Tegen 17.30 uur waren we in Tilburg. We zijn gelijk naar de AH XL gegaan omdat er toch niks in huis was. Thuis gekomen, hebben papa en ik alles uit de auto gehaald en in de gang gezet. Mama mocht niks doen vanwege haar heup van ons. Ik heb kip kerrie madras gemaakt en na het eten heb ik mama in bed gestopt. Heb ik alle kleren van haar en papa opgeruimd en wat gewassen moest worden in de wasmand gedaan. Verder heb ik alle spullen ook gelijk opgeruimd. Ik heb samen met mama in bed nog as the World turns gegeten en ben toen op mijn eigen bed gaan slapen.

Geen opmerkingen: