Sandy's statistieken

zaterdag 1 augustus 2009

Van Tilburg naar Heerenveen

Dag 10, woensdag 29 juli 2009

Ik was rond 8 uur wakker want ik hoorde opeens de voordeur dichtslaan. Mama was blijkbaar al vroeg wakker geworden en ging toen naar de huisartsenpost….LOPEN… gek, we zouden haar brengen Ik had papa al uit bed getrommeld en die was beneden aan het koffie drinken toen mama weer terug kwam. Ze Vertelde dat er op de deur stond dat ze naar een andere praktijk moest gaan omdat haar huisarts op vakantie was. Ze belde toch maar even en ze kon gewoon tot 10 uur komen voor het inloopspreekuur. Zij en papa gingen daar gelijk naar toe. Ik ben toen het huis doorgegaan. Heb alles afgewassen, opgeruimd enz. Mijn spullen klaar gezet want ze zouden mijn naar Heerenveen brengen. Rond 10 uur waren ze terug. Mama heeft waarschijnlijk een ontsteking in haar heup doordat ze er op is gaan lopen. Het kan wel 6 weken duren als het niet langer is. Ze moet rust houden en kan de eerste 6 weken niet werken. Mama heeft gelijk haar werk gebeld en die zouden vervanging voor haar regelen. We moesten nog even naar het twee steden ziekenhuis om bloed te laten prikken, dan konden ze meer zeggen of ze pillen oid zou krijgen. Mama moest een ponsplaatje laten maken maar ze had haar paspoort niet mee. Toch hebben ze er eentje voor haar kunnen maken. Volgende keer moet ze haar paspoort laten zien. Bij het lab was het helemaal niet druk. Nog voordat we gingen zitten, werd ze al opgeroepen om te komen. Er zat niemand…en er stonden allemaal prikkers te wachten op slachtoffers. Ik was deze keer niet aan de beurt, dat voelde wel abnormaal. Toen weer op huis aan. Papa moest nog wat bankzaken doen en tegen 13 uur gingen we rijden. Was niet erg lang maar papa ging wel even stoppen, moest tanken enz. Het was dicht bij Meppel, dus nog geen uurtje meer. Om half 4 waren we er. Alles uit de auto en toen even boodschappen doen. Hebben we sate gekocht, heerlijk!
Toen Arjan thuis kwam, was ie duidelijk blij dat ik er weer was. Ja, eenzaam was ie wel. De poes was ook blij hoor! Chica was er nog niet, die werd donderdag gebracht. Zij verbleef bij mijn schoonouders in Santpoort zuid. Mama en papa bleven een nachtje slapen, ik moest nog een bed opmaken want daar lag ik op onder de hoogte zon, twee keertjes. Beetje voorbruinen. Maar goed, we hebben een hele leuke vakantie gehad, met z’n drietjes wat we vroeg ook altijd deden.

Geen opmerkingen: