Sandy's statistieken

dinsdag 21 juli 2009

cf beach dance en Portugal

Het weekend was erg gezellig. We zijn zaterdag naar Santpoort gegaan, eerst boodschappen doen, naar de bakker en toen nog een laat ontbijtje en daarna op weg. Ik had vrijdag al mijn koffers gepakt, alleen de handbagage kon niet echt dicht. Maar goed, we zien wel dacht ik.
Om een uur of 2 zijn we naar bloemendaal aan zee gegaan, naar woodstock 69. Het was echt strand weer, maar niet heus!!! Hele harde wind, je werd gezandstraald, de tent vloog bijna de lucht in, maar het was wel gezellig.
Ik had ook afgesproken met de fotograaf en de visagiste van Margriet om daar de foto's te maken. Ze zouden om 17 uur komen maar waren er net na 4 uur al. Het weer werd ook wel iets beter. Ik werd mooi opgemaakt en in een half uurtje tijd hadden ze genoeg foto's om er een uit te kiezen. Deze foto's komen bij een artikel, dat interview is al eerder geweest, en dat heet: "een nieuw leven", met nog 6 andere mensen waarvan hun leven een andere wending heeft gekregen. Ik natuurlijk mijn longtransplantatie. Het artikel komt in Margriet nummer 36, die komt ongeveer half augustus uit. Dus kopen He!

cf beach dance was anders dan anders. Eline, een van de crew, was er niet meer, overleed vorig jaar, er waren geen longen voor haar. Haar ouders waren er wel, best moedig vond ik.
We hebben gezellig weer ziten praten, dansen en eten, echt leuk om iedereen weer te zien. We zijn tegen 23 uur naar huis gegaan.

Zondag hebben we ontbeten, tv liggen kijken en ik ben zo vaak in slaap gevallen dat ik hele stukken van de tour heb gemist. Dan heb je dat nodig...haha.
Na het eten is Arjan weer naar Heerenveen gegaan en ben ik ongeveer na half 12 naar bed gegaan.

Vandaag werd ik om half 7 wakker maar ik ben nog even blijven liggen tot half 8. Toen naar beneden gegaan en ben ik nog met Chica gaan wandelen. Ze wilde alleen maar een plasje doen. Dus ben ik naar de ruine van brederode gegaan en terug maar madam deed niks. Toen we weer thuis kwamen, zat nico al in de tuin een sigaartje te roken. Kort daarna kwam tineke ook beneden. Ik heb mijn ontbijtje gemaakt en wat broodjes voor onderweg, dan hoef ik niet te verhongeren, ha. Chica had wel in de gaten dat er iets ging gebeuren. Ik moest mijn handbagage nog even inpakken, alles weer opnieuw in het koffertje, uiteindelijk is het me gelukt. Ik had mij laptop mee en die moest ik toch laten zien. Dus moest ik de rits zo weer dicht kunnen doen. Om half 11 heeft nico mij naar schiphol gebracht. Naar vertrekhal 3, transavia bali. Wow best wel een lange rij, maar wel aansluiten. Mijn rij ging best snel. Ik had zondag mijn stoel al gekozen, ik ben geboekt op stoel 3f bij het raam. Die plaats heb ik gehouden. Toen moest ik weer helemaal naar vertrekhal 1 omdat daar de c gates waren, nr 18...bijna de verste. Ik heb nog wat lectuur gekocht, en een wandelingetje naar gate c18 gemaakt. Ik was er om half 12 en om 12.20 uur konden we boarden. De vlucht ging prima, op tijd, alleen was ik al in de bagage hal en moest toch weer op mijn koffer wachten. Wolter Kroes met zijn vrouw en zoontje zaten bij ons in het vliegtuig. Erg aardige vent is dat. Wel een klein manneke...
Papa en mama stonden gelukkig te wachten. Had ik daar fijn in mijn uppie gestaan... Geen onderkomen en geen terugticket.. Maar goed, alles is verlopen zoals het moest.
Toen we in het appartement kwamen, heb ik eerst alle spullen uitgepakt, de kamer is nu een stuk voller. Mama zei,`sandy is ook weer thuis, hoor! ` Altijd zo!

Mama en ik hebben boodschappen gedaan en daarna gingen we koken. We aten pas om 9 uur en heerlijk buiten op het balkon, de zee als uitzicht en heerlijk dat geluid. Lekker warme temperatuur, 29'C, ik heb er geen moeite mee. We hebben de computer aangesloten en hebben met arjan ge-skyped. Handig. Maar ik ben goed in portugal aangekomen. We kijken even tv en gaan slapen.

Morgen weer een dag.

Geen opmerkingen: