Sandy's statistieken

woensdag 2 juni 2010

Lekker zonnig

Afgelopen weken waren lekker rustig. Ik heb flink wat schilderwerk in huis gedaan, gordijnen gemaakt en zelfs twee vouwgordijnen gemaakt, een voor het keukenraampje en een voor de voorraadkast. Allemaal in de stijl van onze bovenverdieping en dus de Paarse periode is aangebroken. Dat is ook de huisstijl van mijn cursusbureau.
Intussen is de keuken ook bijna klaar, nog een paar kozijnen maar deze week voelde ik mij vermoeid worden enz. Arjan is vorig weekend met de personeelsvereniging naar terschelling geweest en ik was alleen thuis. Ik heb werkzaamheden voor het astma fonds verricht en ook voor mijzelf. Ik heb gesolliciteerd op een tijdelijk baan als teken leraar en ik hoop dat ik een kans maak. Zo moet je er toch proberen er tussen te komen. Ik sta bij die scholengemeenschap nu ook in hun vacature bank ingeschreven dus misschien komt er wel iets leuks uitrollen. Laten we het hopen. Niet dat ik mij verveel ofzo maar ik wil nu een keertje proberen een echte baan te hebben. Als het niks wordt, heb ik altijd mijn cursus bureau nog.
Vanmiddag moet ik bij iemand thuis lesgeven dus daar kan ik mij dan wel even op storten. Vanmorgen ook even mijn oom geholpen met zijn computer. Dus vandaag is het weer alles met de computer!!!

Morgen ga ik met Chica naar Assen naar Lydia. Daar blijf ik tot zondag, tenminste als ik van hun mag blijven, hihi. Zaterdag heb ik de stoma dag in van der valk in assen en dan plannen we bijna altijd dit logeeruitje. Wat we verder allemaal gaan doen weet ik nog niet, dat zien we wel weer.

Vorige week was ik voor controle naar groningen en alles was goed, tenminste ze hebben niet gebeld. Dan neem ik aan dat het goed is. Ik had wel weer een paar tegenvallers, mijn vitamine e en magnesium worden ineens niet vergoed. Groningen heeft nu een machtiging gemaakt en die heb ik opgestuurd naar de friesland. Ik heb net een ontvangstbevestiging gekregen dat ze binnen 15 werkdag antwoord zullen geven. Daarnaast werd mijn taxivergoedingsaanvraag ook niet verlengd. Ik val niet meer onder rolstoelgebruiker maar onder de hardheidsclausule en daarvoor moest ik precies opgeven hoe vaak en wanneer ik naar groningen moet gaan. Ik moest een berekening doen en boven de 250 uitkomen anders kom ik niet in aanmerking. Ik kom op 1480 dus volgens mij kom ik in aanmerking maar ze zullen wel weer iets vinden...Als het wel goed is, weet ik niet of ik wel met de taxi mag of dat ik reiskosten vergoed krijg. Dus dat is nog even afwachten.
Ook met de belastingdienst hebben we geen voorlopige aanslag gekregen. Ze gaan mijn aangifte onderzoeken en net kreeg arjan dezelfde brief. Dat is dus ook afwachten wat daar weer uit komt.

We zullen het positief moeten bekijken allemaal. Er is niks gelogen....haha

Ik heb afgelopen dinsdag dry needling therapie gehad. Er wordt een soort acupunctuurnaaldje in een verkrampte spier geplaatst en daardoor moet ie gaan ontspannen. Mijn heupspieren waren afgelopen tijd om de beurt vast gaan zitten en mijn fysio dacht dat dit misschien wat kon helpen tegen stramheid en pijn. Ik heb het eerst in groningen gevraagd of dat bezwaarlijk was maar ik mocht het wel proberen. De rechter heup deed geen pijn, hij had precies het triggerpoint te pakken. Ik heb nu ook geen last meer van die heup. Mijn linker heup voelde je samentrekken toen het naaldje erin werd geprikt, die zit blijkbaar helemaal vast. Ik heb nu wel wat last van mijn linker heup, net of je extreem veel hebt gedaan, soort van spierpijn. Dit is een behandeling van vier keer en nu maar hopen dat het wat doet.
Dit was het wel weer even, moet nu naar mijn cursist toe.

Geen opmerkingen: