Sandy's statistieken

vrijdag 1 oktober 2010

Alles nieuw!

Vandaag mijn blog een nieuw uiterlijk gegeven. Ik vond het nodig om het eens wat te vernieuwen. Alles hier in huis is nu nieuw, dus ook mijn blog.
Afgelopen week is het eigenlijk lekker gegaan. Af en toe lekker niks gedaan, wat geschilderd en leuk tv gekeken. Ik moet nog wel wat werk doen maar dat stel ik zo nu en dan uit en soms doe ik eventjes een klein beetje.
Vanmorgen ben ik al wezen sporten en vanmiddag ga ik zwemmen en dan komt er een fotograaf van het stoma blad de vooruitgang. Hierin kom ik in het november/december nummer. Het gaat over sporten met een stoma. De ondertitel heet iets van "als ik kan sporten met zuurstof, dan kan het ook met een stoma". Ik had eigenlijk vanochtend niet veel zin. Het regende, was koud enz. Maar nu is het toch mooier weer geworden, de zon komt er een beetje door, nu heb ik wel zin om een baantje te trekken.

Aankomend weekend hebben we het rustig. Arjan moet zaterdag ochtend tot 12 uur werken en 's avonds gaan we naar het theater. Deze bestaat 125 jaar en wij mogen gratis naar de jubileum voorstelling komen omdat we vaak komen, dus vast klanten zijn. Zondagmiddag om 14.30uur gaan we naar het voetballen. Heerenveen tegen ado den haag. Zit ik weer in het lekkere fan vak...Je weet nooit wat voor lui daar zitten...Dan had ik maar geen actiepakket moeten kopen he!

Ik ga zo even met de hond lopen, eten en dan om half 3 zwemmen...

Vanavond zullen we lekker tv kijken. We hebben 3 maanden gratis film 1 gekregen omdat we al zo lang klant zijn bij upc. Dat is nu eindelijk doorgedraongen dat ook vast klanten zoiets waarderen. Ik heb het wel vaker in enquetes aangegeven dat wij. vast klanten ook wel eens iets extra's willen...
Ik heb gister middag een thriller zitten kijken: Drag me to hell....heel leuk!

Zo, dit was het voor vandaag maar weer, echt nieuws heb ik nl niet. HIeronder allemaal foto's van voor mijn transplantatie.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Sandy, je blog ziet er mooi uit hoor! Jij zwemt regelmatig he, heb je geen last dat je dan verkouden wordt? Ik heb al zo lang niet gezwommen omdat ik bijna altijd verkouden/ziek werd erna.
Wij hebben ook gratis fim1 (6mnd) omdat we digitale tv van UPC genomen hadden. Vind het erg leuk hoor al die films om uit te kiezen.
Groetjes van Sandy uit Haarlem

Cash en Els zei

Ha Sandy,

Ik lees je site al heeeeel lang!! Ik vind hem er nu wel overzichtelijker uit zien.
Bijna 4 jaar nieuwe longen, wat gaat de tijd snel. Als ik het zo allemaal lees heb je nu een vol, druk en fijn leven. Heerlijk hoor!!


Groetjes, ------Els