Sandy's statistieken

vrijdag 10 oktober 2003

Het is vrijdag, en toen ik naar buiten keek regende het. Pietie, die met mij fietst, vond het ook maar rot weer. Het fietsen ging wel aardig vandaag. Nu is het zonnig, grappig he. (14 uur)

Woensdag heb ik eerst tot de thee pauze geboetseerd, althans mijn vuist uit het gips gehakt. Dat ging overigens best makkelijk. Het gips ging er in vier stukken af. De vuist is best wel mooi geworden. Ik was eigenlijk snel klaar en ben begonnen met een nieuw beeld, namelijk een poes, jaja wie had dat nou gedacht...haha.

Om 16.00 uur ben ik richting Santpoort gereden en ik was er om iets voor 18.00 uur..
Het was niet zo heel druk, alleen rond alkmaar een beetje. Het was wel enorm rot weer, regen en rukwinden.
We konden gelijk eten toen ik er aan kwam, hachee, heerlijk!!!
Om 19.15 uur zijn we naar het theater gegaan.. Het was echt leuk, a tribute to the blues brothers, echt een aanrader...We waren ron 23 uur terug...

's ochtends ben ik om 9 uur uit bed gegaan, iedereen was al naar het werk, behalve de poezen, die lagen nog in bed en Frits, de witte lag op de vensterbank. Toen ik mijn haar aan het fohnen was, kwam smoky om het hoekje kijken, die dacht dat het baasje dat was, nou toen ze mij zag, rende ze maar gauw naar beneden en ik heb haar daarna niet meer gezien.
Om 10 uur ben ik richting Beverwijk gegaan en toen zaten ze te pauzeren. Daarna probeerden ze mijn spiegel er op te zetten maar ja, die brak dus ook weer...toen moest er een nieuwe worden besteld.
Na de middagpauze is mijn auto gelijk gekeurd, nou dit is het laatste jaartje dat ie erdoor komt want de roest is zoveel erger geworden in een jaar tijd, dat hij de volgende keuring niet meer doorkomt...moeten we op zoek naar een andere, tja eerst maar de postcodeloterij winnen, of de staatsloterij, of allebei...

Om ongeveer half drie ben ik terug gereden, het was veel drukker dan de woensdag, we moesten bij middenmeer via een omleiding rijden, echt door middenmeer en kleine weggetjes en voor ons reed eerst een trekker en toen een enorme oplegger van friesland staal, nou dat schoot niet echt op, maar eenmaal op de snelweg (a7) ging het weer lekker snel.
Ik was rond half 5 thuis en daar zat Macy op me te wachten, ze wilde wel heel erg graag eten...nou dat kreeg zo dan ook meteen natuurlijk.

Toen heb ik achter de pc gezeten om kerstlabels te maken voor arjan zijn moeder, nou dat kreeg ik niet voor mekaar.
Vanmorgen is het me wel gelukt, maar niet zoals ik het had bedacht.
Ik ga zometeen maar eventjes iets lunchen want ik begin al aardig honger te krijgen.

Ik ga zo even tv kijken en misschien wel weer achter de pc, voor de verandering...

tot zover vandaag..

sandy

Geen opmerkingen: