Sandy's statistieken

maandag 6 oktober 2003

Zo wat een weekje....Nu regent en onweert het, het is echt herfst.
Macy ligt op de monitor mee te kijken wat ik type...
Ze wil er toch maar af en op schoot, ja lekker makkelijk typen nu....Je zou het es moeten bekijken...

Vorige week had ik nogal wat kapotte dingen...Eerst hadden ze de spiegel van mijn auto er af geprobeerd af te trappen, niet helemaal gelukt maar de spiegel is wel geknapt toen arjan hem weer goed ging zetten. Donderdag komt er een nieuwe op.
Woensdag heb ik eerst gefietst en 's middags boetseren...de twee helften gips van elkaar af, het klei eruit, de twee delen weer tegen elkaar zetten, met gips de twee delen vast maken en toen beton maken en gieten maar....
Woensdag kijken of het gelukt is....
Woensdag avond kwam arjan al.. Maar ja de tv was kapot, de voeding deed het niet meer. Donderdag ben ik wezen zwemmen, arjan heeft de tv naar de maker gebracht om te kijken wat er nu echt kapot was.
's Middags moesten we Jan uit Drachten halen want we gingen golfen. Het was prachtig weer. Arjan mocht ook mee doen. We hebben een aantal partijtjes gespeeld op de oefengrid, heel gezellig.
Toen we thuis kwamen hebben we gekookt. Marinka kwam na het werk bij ons eten want ze ging mee met ons naar Lenette van Dongen in het posthuis. Het was heel erg grappig. Na de voorstelling hebben we een cd van haar gekocht waarin ze een handtekening heeft gezet....(leuk hej)

Vrijdag kwam Petra schoonmaken en Pietie kwam met mij fietsen. 's Middags zijn we een tv gaan kopen, en hebben die oude tv bij de maker gelaten.
We konden de tv uit Joure ophalen en toen we thuis kwamen kon ik meteen as the world turns kijken...

Zaterdag zijn we om 9 uur met de trein naar Tilburg geweest. Met herfsttoer, 25 euro met twee personen een retour. Om 12 uur waren we in Tilburg. Nog met de stadsbus en toen we uitstapten begon het te regenen...en best wel hard.
We hebben het laminaat van papa en mama bekeken en we hebben sate pan gegeten want dat wilde arjan zo graag...
Om kwart voor 7 brachten ze ons weer naar het station. We konden de trein van 19.09 uur net halen en we waren om 22 uur weer in heerenveen...Het is heel lang geleden dat we met de trein waren gegaan, Naar parijs met de thalys..
Nou ,ik ben blij dat ik een auto heb...

Zondag heeft arjan uitgeslapen en ik heb de woonkamer verbouwd want zaterdag komen papa en mama hun bank naar mij brengen. Die wilde ik wel hebben, zij willen een kleinere bank. Dit is een rode hoekbank en die vind ik heel mooi.
Mijn bank gaat naar Lydia en die komt hem zaterdag ophalen.

Vanavond ga ik weer naar schilderen enzofoort... zal ik weer verder met mijn KITSCH...En zometeen even mijn series kijken op mijn nieuwe tv...

zo, toch eindelijk weer wat nieuws geschreven, de week is sneller om dan je denkt...

groetjes!!!

Geen opmerkingen: