Sandy's statistieken

zondag 21 maart 2004

Alweer een week geleden, wat gaat een week snel. Ik heb niet zoveel beleefd deze week en dan vergeet ik wel eens te schrijven. Afgelopen woensdag moesten we voor controle naar groningen alleen hoefden we eigenlijk niks...dus waren we ook weer snel thuis. 's middags ben ik naar boetseren geweest en heb alweer een model gemaakt. Mijn vorig beeldje moest naar de oven maar er was een voetje afgebroken, dus moet ik daar woensdag mee aan de gang. Ik moet het been gedeelte weer nat maken tot het weer zacht is en dan met nieuwe klei het voetje er aan lijmen. Ben benieuwd of het gaat lukken.
We zijn naar de gamma, praxis en de welkoop geweest om te kijken wat voor tuindeur we wilden hebben. Papa en mama kwamen vrijdag middag en toen moesten we op Hoekloos wachten want die moest mijn vat bijvullen. Daarna zijn we wezen boodschappen doen want ja...zondag kwamen de ouders van arjan omdat ik dinsdag jarig ben. Rinie heeft voor mij een lekkere rumtaart gebakken en vanmiddag hebben we er lekker van gegeten....heerlijk...

Marischa en marinus waren niet meegekomen want ze waren allebei hartstikke verkouden en dan kunnen ze beter thuis blijven voordat ik ook weer ziek ga worden en dat willen ze niet op mijn geweten hebben.

Morgen komt Petra weer en ik moet de fysio afbellen voor dinsdag. Ik was vergeten dat ik dan visite krijg voor mijn verjaardag....helemaal vergeten want ik had verwacht dat er meer op zondag zouden komen...Maar goed. Ik heb niet zoveel te vertellen over afgelopen week...


Geen opmerkingen: