Sandy's statistieken

dinsdag 30 maart 2004

Een aantal dagen geleden kreeg ik een mailtje van Fred Rill, van Fibrose kinderen Op Kamp (Fok). Hij was via via op mijn site terecht gekomen en vroeg of ze een link naar deze pagina mochten plaatsen. Dat vind ik wel oke, en dat is dus nu ook gebeurd. Kijk maar op www.stichtingfok.nl onder het kopje link.



Ik ben heel vaak mee geweest met kamp en ik vond het altijd geweldig. We hebben zelfs een keer onze vakantie naar amerika zo gepland dat ik opgehaald werd van schiphol om meteen door te gaan naar kamp....hoe gek kun je wezen...Achteraf had ik erg veel heimwee naar huis en naar alles wat ik in de Usa had achter gelaten....o.a mijn familie.
Volgens mij ben ik daarna niet meer mee gegaan met kamp omdat ik toen 20 was en ik niet echt meer mocht geloof ik, maar ook omdat ik toen wat onenigheid had met wendy die in mijn kamp periode mijn grootste vriendin was maar dat jaar begon toen een beetje een ommezwaai in onze vriendschap. Ik heb later nog geprobeerd om met haar in contact te komen maar ze wilde het niet. Ik ben er tijden behoorlijk ziek van geweest maar uiteindelijk heb ik het laten varen, ik moest het accepteren en heb besloten om mijn energie voor leukere dingen te bewaren. Ik vind het nog steeds erg jammer dat het zo is gelopen. De tijden van kamp waren altijd erg leuk. Ik lag dan nachten wakker omdat het weer zover was.....Ik heb zelfs een keer de kwis gewonnen. Wat ik wel naar vind is dat als ik de foto's bekijk, er een heleboel overleden zijn. Ik kijk die boeken ook niet meer...dat is wel een nadeel...en toch denk ik met plezier terug aan kamp.

Het weekend was gezellig maar wel vermoeiend. Zaterdag eerst naar diemen geweest, toen naar michael en toen naar arjan zijn moeder. Na het eten kwam de familie en werd het toch alweer gauw tijd om naar heerenveen af te reizen. We waren om half 12 thuis. Zondag waren we best wel moe en moesten we alle klokken vooruit zetten....zomaar weer een uurtje later...Lydia belde dat ze wat later kwamen want ze hadden een gevalletje van waterschade. Het regent in de woonkamer als Jan zich boven staat te scheren!!! ehmmm dat klopt niet....dus Jan moest eerst kijken of het echte nood was. Om een uur of 4 kwamen ze toch nog. We hebben taart gegeten en zijn met z'n allen naar MC donald gegaan...gezellig in de drukte gegeten en de kinderen hebben van de glijbaan gegleden, behalve Daniel want die is al boven de 1 meter 20....dat vond hij niet zo leuk maar ja, je moet je nu eenmaal aan de regels houden, al is het wel moeilijk.
Gisteren moest ik om 9 uur naar schilderen omdat ik 's avonds naar de jaarvergadering van het astma fonds wilde. Ik had zoiets van, daar kun je best heen gaan, en dat kon ook makkelijk. 's middags heb ik wel eventjes een slaapje gedaan en we hadden vroeg gegeten en om 7 uur waren we daar. De vergadering was zomaar klaar want er waren erg weinig mensen. De voorlichting werd beter bezocht, gelukkig. De heren helder hebben een leuke lezing gehouden over hoe de huisarts en de KNO arts de bovenste luchtwegen kunnen behandelen.

Vanochtend waren we pas om 9 uur wakker....Ik ben toen naar beneden gegaan en heb de tv aangezet, en daar begon de bijzetting van Juliana eigenlijk al...de hele uitvaart hebben we gezien. Daarna zijn we gaan douchen en heb ik de was toch maar gedaan, ja toen moesten we eigenlijk alweer koken enz...Nu ga ik naar beneden tv kijken en inhaleren en dan is het alweer tijd voor bed.....

Morgenmiddag ga ik weer boetseren en dat is de laatste les. Donderdag komt lies van zwemmen op visite en vrijdag ga ik bij rinie op visite want ze moet haar bakblik weer terug hebben....ik heb deze week alweer aardig vol gepland....houden zo....

Geen opmerkingen: